Τιμώντας την 80η επέτειο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Kia του Ηνωμένου Βασιλείου δημιούργησε μια ηλεκτρική έκδοση του Pride, που κυκλοφορούσε το μακρινό 1996.
Το αυτοκίνητο ήταν επίσης γνωστό σε κάποιες αγορές ως Ford Festiva και κάτω από το καπό βρισκόταν κινητήρας 1,1 λίτρων ή 1,3 λίτρων. Ο μεγαλύτερος από τους δύο απέδιδε 61 ίππους με 135 Nm ροπής. Σήμερα, το EV μοντέλο που επιμελήθηκε η Electrogenic και εμφανίζεται στις φωτογραφίες, αποδίδει 109 ίππους με 235 Nm ροπής.
Βέβαια σε αντιπαραβολή με τους 228 ίππους του Kia EV6, μοιάζουν σχετικά λίγοι. Αναλογιστείτε όμως ότι τα 2.065 κιλά πρέπει να αντιμετωπίσουν τα μόλις 870 κιλά του ηλεκτροκίνητου Pride. Το πιο ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως η συγκεκριμένη μετατροπή, διατηρεί το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.
BUY NOW
Και όπως και στο EV6, υπάρχουν διάφορες λειτουργίες οδήγησης. Στο Eco, η ιπποδύναμη ανέρχεται στους 60 ίππους και η ροπή στα 118 Nm, με την επιτάχυνση από στάση και μέχρι τα 100 χλμ./ώρα να είναι 11,8 sec, όσο και του αρχικού βενζινοκίνητου δηλαδή. Στο Auto, η συμπεριφορά μοιάζει περισσότερο με αυτή ενός EV. Η τρίτη ταχύτητα είναι «κλειδωμένη» και η ισχύς ανεβαίνει στους 81 ίππους με 176 Nm ροπής. Στην επιλογή Sport όμως, οι 109 ίπποι πλέον δίνουν «φτερά» στο αμάξωμα. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 8 sec (EV6/7,7 sec).
Εμφανισιακά, τίποτα δεν αποκαλύπτει την ταυτότητα αυτού του Kia. Έχουν διατηρηθεί οι ίδιοι τροχοί μαζί με τα τάσια, ενώ η θύρα φόρτισης είναι επιμελώς κρυμμένη κάτω από το πορτάκι πλήρωσης καυσίμου. Τα μόνα που έχουν ανανεωθεί είναι τα φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό, το ύφασμα έχει αντικατασταθεί με νέο, αλλά εποχής που διαθέτει πράσινες ραφές (σαν κάποιες από τις λεπτομέρειες του EV6 GT).
Οι μπαταρίες που χρησιμοποιεί το Pride είναι δύο 10 kWh. Η μία βρίσκεται κάτω από το καπό και η άλλη στο πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ. Η αυτονομία φτάνει έως τα 193 χιλιόμετρα.