Νέα ανατροπή: Κολοσσός βρίσκεται ξανά αντιμέτωπος με την καταστροφή -Ποιος είναι ο λόγος

Η κατασκευή εργοστασίου της Recaro επί ιταλικού εδάφους με επένδυση του ομίλου Proma «κολλάει» λόγω ιταλικής… γραφειοκρατίας.
Σαν κεραυνός εν αιθρία έσκασε το περασμένο καλοκαίρι η είδηση ότι η γερμανική Recaro, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές καθισμάτων στον κόσμο, για μάρκες αυτοκινήτου όπως η Porsche, η Lamborghini, η Audi και η Ferrari, κατέθεσε αίτηση πτώχευσης, εξαιτίας μακρόχρονων σοβαρών οικονομικών προβλημάτων.
Λίγους μήνες αργότερα βρέθηκε σανίδα σωτηρίας, με τον όμιλο Proma να εξαγοράζει την εταιρεία. Ωστόσο το φιλόδοξο σχέδιο του διευθύνοντα συμβούλου του ομίλου, Luca Pino, να μεταφέρει μέρος της παραγωγής στην Ιταλία, μπλοκάρεται εξαιτίας της δαιδαλώδους ιταλικής... γραφειοκρατίας, σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου του Pino στην Corriere della Sera.
BUY NOW

Στόχος του Pino ήταν να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο στο Casellette, κοντά στο Τορίνο, επενδύοντας σημαντικά στην περιοχή, τόσο οικονομικά όσο και στον τομέα της απασχόλησης, αφού υπολογίζεται ότι θα δημιουργηθούν περισσότερες από 100 νέες θέσεις εργασίας.
Ωστόσο ο επιχειρηματίας περιμένει εδώ και τέσσερα χρόνια την άδεια του Δήμου για να ξεκινήσει την κατασκευή του εργοστασίου, σε έκταση που του ανήκει.

Μάλιστα έγινε γνωστό ότι ο αρχικός λόγος της καθυστέρησης της αδειοδότησης ήταν οι περιβαλλοντικοί περιορισμοί που έθεσε ο δήμαρχος της περιοχής, απαιτώντας το έργο να πληροί συγκεκριμένα κριτήρια βιωσιμότητας.
Ο Pino ανταποκρίθηκε επενδύοντας σε εγκαταστάσεις όπως μεγάλοι χώροι στάθμευσης, χώροι αναψυχής για τους εργαζομένους, «πράσινες» στέγες και μόνωση, ακόμη και κατασκευή θερμοκηπίου, ωστόσο παρά τις πρωτοβουλίες του, το έργο παραμένει σε αδιέξοδο, χωρίς να υπάρχει επίσημη απάντηση από τον Δήμο.

Η εξαγορά της Recaro αποσκοπούσε στη διάσωση της γερμανικής εταιρείας, η οποία αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα και είχε περικόψει αρκετές θέσεις εργασίας. Ωστόσο ο Luca Pino είχε δηλώσει ότι επιθυμεί να εισαγάγει την τεχνογνωσία της εταιρείας στην Ιταλία, δημιουργώντας παράλληλα καινούργιες θέσεις εργασίας.
Αποτέλεσμα της κωλυσιεργίας ήταν η είδηση ότι ο Luca Pino εξετάζει το ενδεχόμενο να αλλάξει τα σχέδιά του, επενδύοντας τελικά στη Σερβία, όπου ο όμιλος Proma έχει ήδη επιχειρηματική παρουσία. Ο Pino επιμένει προς το παρόν ότι προτεραιότητά του είναι να δραστηριοποιηθεί στο Τορίνο, με απαραίτητη προϋπόθεση ωστόσο να ξεμπλοκάρει άμεσα η αδειοδότηση για αυτή την τόσο σημαντική επένδυση, τόσο για τη Recaro, όσο ενδεχομένως και για την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ