Citroen e-C3

Η μεγάλη ανατροπή: Ποιος κολοσσός σώζεται την τελευταία στιγμή από τη χρεοκοπία -Τι κατασκευάζει

automotive plant

Σανίδα σωτηρίας σε μία απο τις μεγαλύτερες εταιρείες καθισμάτων για αυτοκίνητα παγκοσμίως προσφέρει ο ιταλικός όμιλος Proma.

Σαν κεραυνός εν αιθρία έσκασε το περασμένο καλοκαίρι η είδηση ότι η γερμανική Recaro, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές καθισμάτων στον κόσμο, κατέθεσε αίτηση πτώχευσης, αντιμετωπίζοντας σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

Τις τελευταίες ώρες, ωστόσο, η Recaro μπορεί να ατενίζει με μεγαλύτερη αισιοδοξια το μέλλον, μιας και ανακοίνωσε ότι ο ιταλικός όμιλος Proma που εξειδικεύεται στην κατασκευή δομικών στοιχείων αμαξώματος αλλά και μηχανισμών καθισμάτων υπέγραψε επενδυτική συμφωνία για να την αναλάβει. Όπως ανακοίνωσε η Recaro, αυτή η συμφωνία θα μπορούσε να σηματοδοτήσει την επανεκκίνηση της παραγωγής από τις αρχές του προσεχούς Ιανουαρίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
recaro

«Η επένδυσή μας στη Recaro θα ενισχύσει την ικανότητά μας να παράγουμε ένα premium προϊόν καθισμάτων, και θα μας επιτρέψει να υιοθετούμε τις πιο προηγμένες λύσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Proma Group, Luca Pino.

«Το όνομα “Recaro” είναι γνωστό σε όλο τον κόσμο ως ένα σημείο αναφοράς της γερμανικής βιομηχανικής τεχνολογίας και ο όμιλος Proma, ένα σύμβολο της ιταλικής κατασκευαστικής αριστείας, είναι ενθουσιασμένος για το μέλλον και την ποιότητα που θα εκφραστεί στην αγορά αυτοκινήτου από την ένωση δύο εταιρειών πρώτης κλάσης», πρόσθεσε.

recaro
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Proma Group θα επιτρέψει στη Recaro να διατηρήσει μέρος του εργατικού δυναμικού της στον τομέα των πωλήσεων και της τεχνολογίας στη Στουτγάρδη, αν και δεν είναι γνωστό πόσοι εργαζόμενοι επηρεάστηκαν από την αίτηση πτώχευσης που υπέβαλε τον περασμένο Ιούλιο.

Θυμίζουμε ότι η αίτηση πτώχευσης της Recaro δεν είχε επηρεάσει τις μη γερμανικές δραστηριότητές της στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ούτε τις επιχειρήσεις της που αφορούν καθίσματα αεροσκαφών και γραφείου.

proma group

Την ίδια ώρα που η Recaro εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο, το μέλλον άλλων γερμανικών κολοσσών στον χώρο του αυτοκινήτου παραμένει αβέβαιο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η γνωστή εταιρεία κατασκευής ζαντών αυτοκινήτων BBS που κατέθεσε αίτηση πτώχευσης εντός της ίδιας εβδομάδας με τη γερμανική Recaro.

Η Recaro αριθμεί σχεδόν 126 χρόνια ζωής, καθώς ιδρύθηκε το 1906, με το πρώτο της σπορ κάθισμα να παρουσιάζεται το 1965 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ