Η μετατροπή της βρετανικής BBR υπόσχεται περισσότερη ισχύ κι ατελείωτες πλαγιολισθήσεις, με το απόλυτο οδηγικό παιχνίδι της αυτοκινητοβιομηχανίας: το Mazda MX-5.
Στο επίκεντρο της μετατροπής της BBR βρίσκεται το -αρκετά απλό και εύκολο στην τοποθέτηση- kit υπερσυμπιεστή της Rotrex δύο διαφορετικών σταδίων απόδοσης, που ανεβάζει την ισχύ μέχρι τους 245 hp - σε σχέση με τους 155 ίππους της εργοστασιακής έκδοσης. Αφορά στα MX-5 που κατασκευάστηκαν από το 2015 έως το 2019.
Στο πρώτο από τα δύο στάδια ρύθμισής του, το kit του turbo αυξάνει την ιποοδύναμη στους 225 hp και τη ροπή στα 271 Nm (από τα 201 Nm του εργοστασίου). Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h σημειώνεται σε σχεδόν 5,5 δευτερόλεπτα, δληαδή 2,0'' λιγότερα από το MX-5 παραγωγής.
BUY NOW
Στο δεύτερο στάδιο ρύθμισης του Rotrex, ο υπερσυμπιεστής συνδυάζεται με βελτιωμένο σύστημα εξάτμισης (πολλαπλή τέσσερα-σε-ένα από ανοξείδωτο ατσάλι με κεντρικό τομέα διαμέτρου 2,5 ιντσών και σπορ καταλύτη) με διπλή απόληξη στην ουρά. Με αυτή την προσθήκη η ισχύς αυξάνεται στους 245 hp και στα 293 Nm ροπής.
Το kit της BBR περιλαμβάνει τον υπερσυμπιεστή και όλες τις βάσεις στήριξής του, ψυγείο λαδιού, και intercooler, μαζί φυσικά με την αναβαθμισμένη κεντρική ηλεκτρονική μονάδα. Στη Βρετανία, το kit για το πρώτο στάδιο κοστίζει 4.467 ευρώ, που ανεβαίνει στα 5.149 ευρώ με την αναβάθμιση της ECU. Αντίστοιχα, για το δεύτερο στάδιο οι τιμές είναι 6.188 και 6.870 ευρώ.
Προαιρετικά, για όσους κυρίως θέλουν να οδηγούν το Miata τους σε track days στην πίστα, προσφέρεται και το intercooler της Forge Motorsport με μεγαλύτερο σε μέγεθος πυρήνα, που αυξάνει την ισχύ στους 250 ίππους και μειώνει το 0-100 km/h κατά περίπου 2 δέκατα του δευτερολέπτου.
Σύντομα η BBR θα παρουσιάσει και ένα kit υπερσυμπιεστή για την τρέχουσα γενιά του Mazda MX-5, για το δίλιτρο κινητήρα που από το εργοστάσιο παράγει 181 ίππους. Όλα αυτά περίπου δύο χρόνια πριν η Mazda παρουσιάσει τη νέα γενιά του θρυλικού και διαχρονικού της roadster.