Ένας άνδρας αποφάσισε να αφαιρέσει τον εργοστασιακό κινητήρα του Mazda MX-5 του και να τον αντικαταστήσει με έναν από μοτοσικλέτα Honda CBR 1000RR του 2008.
Το δημοφιλέστατο Miata κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1989 και είναι το roadster με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο. Το νούμερο ξεπερνά το 1 εκατομμύριο. Αναρωτηθήκατε ποτέ όμως τι θα συνέβαινε αν κάτω από το καπό υπήρχε ένα διαφορετικό μοτέρ, αλλά όχι από αυτοκίνητο;
Οφείλουμε να ομολογήσουμε πως αυτή δεν είναι η μόνη ούτε η πρώτη… «περίεργη» μετατροπή οχήματος, αφού έχουμε δει στο παρελθόν κινητήρα από τανκ του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου να τοποθετείται σε περιπολικό της Ford και τύπο να βάζει V8 σε Tesla. Εάν δεν έχετε εντυπωσιαστεί ακόμα, ας πάμε στη δική μας περίπτωση.
BUY NOW
Το MX-5 εξοπλιζόταν με έναν 1.800άρη, ο οποίος απέδιδε 140 ίππους και 161 Nm ροπής. Το στροφόμετρο έφτανε έως τις 7.000 σ.α.λ. και τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονταν σε 8 sec περίπου. Από την άλλη, ο 4κύλινδρος 1.000 κ.εκ. από το Honda παράγει 180 ίππους στις 13.000 σ.α.λ.
Με το που μπήκε στο αυτοκίνητο, ο YouTuber το πήγε στο δυναμόμετρο. Το αποτέλεσμα έδειξε 160 ίππους στις 11.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 108 Nm στις 9.200 σ.α.λ. Πως είναι όμως στον δρόμο; Θορυβώδες, αρκετά θορυβώδες είναι η απάντηση! Τόσο πολύ που ο «κακόμοιρος» Reed χρησιμοποιεί μέχρι ωτοασπίδες! Βέβαια ούτε αυτές φαίνεται πως προστατεύουν επαρκώς τα αυτιά του.
Το Miata σύμφωνα με τον οδηγό του, κατορθώνει να πιάσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση με την πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο, όντας πραγματικά γρήγορο. «Σίγουρα αισθάνεσαι πιο γρήγορα από όσο νομίζεις, καθώς ένα μικρό μοτέρ κινεί ένα μεγάλο αυτοκίνητο», παραδέχεται στο video. «Την επόμενη φορά που θα βρεθεί στο δυναμόμετρο, θα φορά και υπερσυμπιεστή». Καλή τύχη σε αυτό Reed.