Το kit της Electrogenic (plug and play) μετατρέπει το συλλεκτικό Mazda MX-5 πρώτης γενιάς, σε αμιγώς ηλεκτρικό αποδίδοντας 160 ίππους και προσφέροντας αυτονομία 240 χιλιομέτρων.
Η εταιρεία που έχει έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, έχει γίνει γνωστή για τις αντίστοιχες μετατροπές σε πολλά και διαφορετικής κατηγορίας οχήματα, όπως είναι το αειθαλές Land Rover Defender, το κλασσικό Mini, η εκπληκτική Porsche 911, η δημοφιλής Jaguar E-Type και το DeLorean DMC-12.
Αυτή τη φορά καταπιάνεται με το ιαπωνικό roadster, το οποίο έχει αφήσει το δικό του αποτύπωμα στο αυτοκινητιστικό στερέωμα. Εκτός λοιπόν των υπερσυμπιεστών, των στροβιλοσυμπιεστών και των αλλαγών κινητήρων με άλλους μεγαλύτερους, έχετε κατά νου πλέον, πως υπάρχει και αυτή η πολύ… πιο πράσινη εναλλακτική λύση.
BUY NOW
Η Electrogenic ισχυρίζεται πως η μετάβαση του αυτοκινήτου σε EV, γίνεται πανεύκολα από έναν έμπειρο μηχανικό σε λίγες μέρες μόνο, ενώ όλη η διαδικασία είναι πλήρως αναστρέψιμη, εάν και εφόσον ο ιδιοκτήτης αλλάξει γνώμη αργότερα.
Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί από τους 116 ίππους (του βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων) στους 160 και η ροπή από τα 136 Nm στα 310. Ο χρόνος για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έχει πέσει κατά 3 sec, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 185 χλμ./ώρα. Εντάξει μπορεί να ακούγεται κάπως χαμηλή, όμως αναλογιστείτε πως το δυνατό χαρτί του Miata, ανέκαθεν κρυβόταν αλλού.
Με την κατανομή του βάρους (το οποίο έχει αυξηθεί μόλις κατά 100 κιλά) να παραμένει ίδια όπως και πριν, το αυτοκίνητο εξακολουθεί να είναι απολαυστικό στις στροφές και σε μια πιο κλειστή διαδρομή, σαν και πριν. Μην πούμε και περισσότερο. Για να έχετε πιο σαφή εικόνα, αξίζει να μάθετε πως είναι 12 κιλά ελαφρύτερο, συγκριτικά με σημερινό MX-5 RF. Η μπαταρία με την οποία εξοπλίζεται το ηλεκτρικό μοντέλο, είναι 42 kWh και φορτίζει σε 1 ώρα.
Βέβαια όλα τα παραπάνω έχουν και το ανάλογο αντίκτυπο. Το κόστος του εγχειρήματος, αγγίζει το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ περίπου. Την στιγμή που ένα αξιόλογο μοντέλο, κοστίζει στην αγορά ως μεταχειρισμένο, αρκετά λιγότερα χρήματα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ