Η μεγάλη γιορτή της αυτοκίνησης, το περίφημο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood πλησιάζει και ένας-ένας, οι κατασκευαστές αποκαλύπτουν τα πλάνα τους σχετικά.
Όλοι προσπαθούν να κάνουν επίδειξη τεχνολογίας και επιδόσεων, κρατάνε για εκεί πρεμιέρες, «κατεβάζουν» θηριώδη αγωνιστικά. Το ίδιο θα κάνει και η Toyota, που μάλιστα επιστρατεύει και τους καλύτερους οδηγούς της για το ραντεβού του Ιουλίου (11-14/7)!
Οι δύο τελευταίοι παγκόσμιοι πρωταθλητές, Sébastien Ogier και Kalle Rovanperä, θα είναι παρόντες. Μάλιστα, αμφότεροι θα αναλάβουν τις ειδικές -για εκείνους- εκδόσεις του νέου GR Yaris! Πόσο… ειδικές; Φέρουν τα ονόματά τους και μάλιστα, αμφότεροι έχουν εμπλακεί στην εξέλιξη τους, φέρνοντας τη συμπεριφορά τους όσο γίνεται πιο κοντά στα προσωπικά τους θέλω! Δύσκολα θα μπορούσαν οι Ιάπωνες να βρουν καλύτερο τρόπο να προμοτάρουν το εν λόγω μοντέλο!
BUY NOW
Ένας άλλος οδηγός της Toyota Gazoo Racing World Rally Team, o Elfyn Evans, θα είναι εκεί για να κάνει επίδειξη των αρετών του αγωνιστικού GR Yaris Rally1 Hybrid. Στο μεγάλο ραντεβού του Sussex θα είναι κι ένα άλλο αγωνιστικό GR Yaris, αυτό της κατηγορίας Rally2, που έκανε φέτος ντεμπούτο στις ειδικές διαδρομές ανά τον κόσμο.
Ο Rovanpera δεν θα έρθει μόνο ως guest, θα οδηγήσει κιόλας. Όχι όμως αγωνιστικό WRC αλλά το GR Supra με το οποίο «παίζει» σε αγώνες drift!
Ένα άλλο αγωνιστικό πεδίο στο οποίο διαπρέπει η Toyota, είναι το Ράλι Ντακάρ. Έτσι λοιπόν, θα επιδείξει τις ικανότητες του GR DKR Hilux Evo T1U, που μάλιστα θα τρέξει και στις τρεις διαδρομές του Φεστιβάλ: την ανάβαση, την ειδική διαδρομή και την εκτός δρόμου διαδρομή. Παρόντες θα είναι ο Lucas Moraes με το συνοδηγό του Armand Monleon αλλά και το πλήρωμα των Seth Quintero-Dennis Zenz.
Η αγωνιστική σύνθεση, θα κλείσει με το Corolla Hybrid που συμμετέχει στο Βρετανικό πρωτάθλημα Τουρισμού.
Τέλος, καθώς η Toyota πειραματίζεται με κάθε λογής τεχνολογία πέραν των κινητήρων εσωτερικής καύσης, στο Goodwood θα μας συστήσει την πρώτη έκδοση του GR Yaris που χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο και κατασκευάστηκε επί ευρωπαϊκού εδάφους. Στο χώρο της ιαπωνικής μάρκας θα υπάρχει ακόμα και το πρωτότυπο Hilux με κυψέλες υδρογόνου.