Μοτέρ Toyota με 500.000 χλμ. ανοίγεται για πρώτη φορά (Video)

Κινητήρας από μοντέλο της Toyota

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς είναι τα εσωτερικά ενός 14χρονου μοτέρ Toyota που έχει εργαστεί ούτε λίγο ούτε πολύ για σχεδόν μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα;

Το Camry είναι μοντέλο του 2009 και αγοράστηκε καινούργιο από τον ιδιοκτήτη του, ο οποίος δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος με την επιλογή του.

Μάλιστα, για να το κάνει δικό του, ο ιδιοκτήτης μαζί με τη σύζυγό του ταξίδεψαν από το Chicago έως και τη Florida, για να επωφεληθούν της προσφοράς για το συγκεκριμένο μοντέλο που είχε τιμή σαν καινούργιο λίγο πάνω από 14.000 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και Αμερικανός, ο ιδιοκτήτης επέλεξε μάλιστα να αγοράσει το Camry με χειροκίνητο κιβώτιο αντί για αυτόματο και αυτό το κάνει να αποτελεί μειοψηφία στους αμερικάνικους δρόμους, ενώ εδώ και χρόνια το Camry είναι πλέον διαθέσιμο μόνο ως αυτόματο.

Όπως και με τις περισσότερες περιπτώσεις αυτοκινήτων που φτάνουν σε αυτόν τον αριθμό χιλιομέτρων χωρίς να έχει ανοιχτεί ο κινητήρας τους, η συντήρηση του Camry ήταν πάντα σύμφωνη με τους χρόνους και τα χιλιόμετρα που έχει ορίσει ο κατασκευαστής, με τον ιδιοκτήτη να αλλάζει από ένα σημείο και έπειτα προσωπικά τα λάδια του κινητήρα, για τον εκπληκτικό λόγο που αποκαλύπτεται παρακάτω.

Εκτός από τα αναλώσιμα που χρειάζονταν κατά την τακτική του συντήρηση στο 14χρονο σεντάν της ιαπωνικής εταιρείας έχει αντικατασταθεί δύο φορές ο ιμάντας χρονισμού του, μία φορά η αντλία νερού, ενώ δύο φορές έχει αντικατασταθεί ο συμπλέκτης.

Πλησιάζοντας προς το μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα, ο εν σειρά 4κύλινδρος 2AZ-FE κινητήρας των 2,4 λίτρων άρχισε να καίει λάδια σε πολύ μεγάλες ποσότητες με τον ιδιοκτήτη του να παίρνει την απόφαση ότι έχει έρθει η ώρα να κατέβει το μοτέρ από το αμάξωμα, για την επισκευή του και για να αποκαλύψει την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα μηχανικά του μέρη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο λόγος πίσω για τις όλο και μεγαλύτερες ποσότητες λαδιού που έκαιγε ο κινητήρας πλησιάζοντας το ορόσημο των 500.000 χιλιομέτρων οφείλεται σε γνωστό πρόβλημα των Camry εκείνης της γενιάς, όχι στον ίδιο τον κινητήρα αλλά στα ελαττωματικά δαχτυλίδια των πιστονιών που τοποθετούνταν από το εργοστάσιο.

Γι' αυτό και ο ιδιοκτήτης άλλαζε και συμπλήρωνε λάδια κατά το δοκούν. Τα ελαττωματικά δαχτυλίδια (λόγω και της προσεκτικής συντήρησης του οδηγού του) δεν στάθηκαν τελικά ικανά να καταστρέψουν τον κινητήρα της Toyota, αν και του προκάλεσαν φθορά στα χιτώνια που θα μπορούσε να μην υπήρχε αν ο ιδιοκτήτης είχε αλλάξει τα δαχτυλίδια όταν αγόρασε το αυτοκίνητο.

Δείτε στο video που ακολουθεί τον 4κύλινδρο κινητήρα να αποσυναρμολογείται και τον μηχανικό του καναλιού «The Car Care Nut» του Youtube να κάνει πολύ ενδιαφέροντα σχόλια για τα σημαντικότερα μηχανικά του μέρη εκθειάζοντας παράλληλα την αξιοπιστία του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ