Η συνεργασία μεταξύ Ford και Volkswagen αντανακλάται ήδη στα Explorer και ID.4 αντίστοιχα, αφού το πρώτο μοντέλο είναι μια ανανεωμένη εκδοχή του δεύτερου.
Επίσης, υπάρχει το δίδυμο των pick-up Ford Ranger και Volkswagen Amarok, που μειώνει σε μεγάλο βαθμό το κόστος παραγωγής για τις δύο εταιρείες. Η συνέχεια αναμένεται να αφορά το E-Transit Custom και το μελλοντικό Transporter.
Το τελευταίο αναμένεται να επωφεληθεί (γύρω στο 2024) από τους πετρελαιοκινητήρες, τους βενζινοκινητήρες, τους plug-in υβριδικούς, αλλά και τους αμιγώς ηλεκτρικούς κινητήρες. Η γκάμα της Ford, όσον αφορά το e-Transit, διαθέτει ιπποδυνάμεις 136 και 217 ίππων με ροπή 415 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας χρησιμοποιεί μπαταρία 74 kWh με την αυτονομία να αγγίζει τα 380 χιλιόμετρα.
BUY NOW
Παρ’ όλα αυτά η Ford δεν θα… κληρονομήσει το Buzz Cargo ID. Βέβαια επιθυμεί να μοιραστεί κοινά πατώματα, μπαταρίες και μηχανικά μέρη, τα οποία έχουν εξελιχθεί από την Volkswagen.
Σε βιομηχανικό επίπεδο, το Transporter δεν θα εγκαταλείψει το ιστορικό εργοστάσιο στο Ανόβερο της Γερμανίας, αλλά εκείνο της Ford Otosan στην Τουρκία. Έτσι, με λίγα λόγια Transporter και California (Multivan), «χωρίζουν» και δεν θα έχουν πια κοινή τεχνική βάση.