Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η μάχη για τη κορυφή της premium κατηγορίας, με τη Mercedes και τη BMW να κλείνουν τη χρονιά σε απόσταση αναπνοής, επιβεβαιώνοντας όσους χαρακτηρίζουν τον γερμανικό εμφύλιο ως ντέρμπι αιωνίων.
Σε θρίλερ εξελίχθηκε και το 2022 η μάχη ανάμεσα στη Mercedes και την BMW για τον θρόνο των premium κατασκευαστών στην παγκόσμια αγορά.
Και οι δύο γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίας έκλεισαν με απώλειες την περσινή χρονιά, η οποία σημαδεύτηκε από την εισβολή των ρωσικών στρατευμάτων στην Ουκρανία και την κατάρρευση μιας ιδιαίτερα σημαντικής αγοράς για premium και μη κατασκευαστές.
BUY NOW
Ειδικότερα, το 2022 οι πωλήσεις της Mercedes-Benz παρουσίασαν οριακή πτώση της τάξης του 1,0%, φτάνοντας τις 2.043.900 μονάδες. Την ίδια περίοδο, ο αιώνιος αντίπαλος από την πρωτεύουσα της Βαυαρίας έβλεπε τις πωλήσεις του να υποχωρούν κατά 5,1% φτάνοντας τις 2.100.692 μονάδες.
Παρά τη μεγαλύτερη πτώση στις πωλήσεις της, λοιπόν, η BMW κατάφερε να διατηρήσει την πρώτη θέση στους premium κατασκευαστές σε παγκόσμιο επίπεδο, αφήνοντας τη Mercedes-Benz στη δεύτερη θέση.
Η διαφορά ανάμεσα στις δύο γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίας διαμορφώθηκε μόλις στις 56.792 μονάδες, χαρίζοντας στην BMW μια πύρρεια νίκη.
Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να αναφέρουμε ότι η Audi δεν έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής τα στοιχεία πωλήσεων για το 2022, ωστόσο, παραδοσιακά υπολείπεται των επιδόσεων που σημειώνουν κάθε χρόνο οι δύο βασικοί ανταγωνιστές της.
Ένα ακόμα στοιχείο που μοιάζει να έκρινε τη μάχη ανάμεσα σε Mercedes και BMW ήταν οι πωλήσεις των δύο premium κατασκευαστών στην κατηγορία των plug-in υβριδικών και των ηλεκτρικών οχημάτων.
Σε αυτή την κατηγορία η BMW επικράτησε με σχετική ευκολία της Mercedes-Benz διαθέτοντας μέσα στο 2022 372.956 μονάδες, έναντι των 319.200 πωλήσεων που σημείωσε η αυτοκινητοβιομηχανία της Στουτγάρδης της περσινή χρονιά.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ