Το Μετρό της Αθήνας θα περνάει από τη Λ. Κηφισίας -Πού θα βρίσκονται οι σταθμοί
Με νέους σταθμούς θα γεμίσει το Μετρό της Αθήνας, για την άρση της απομόνωσης πολλών περιοχών και την εξυπηρέτηση ακόμα περισσότερων κατοίκων.
Συνεχίζεται το ταξίδι των μηχανημάτων διάνοιξης σηραγγών κάτω από το υπέδαφος της Αθήνας για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό, Άλσος Βεΐκου-Γουδή, το οποίο θα προσθέσει 15 νέους σταθμούς.
Η Γραμμή 4 θα έχει δύο σταθμούς ανταπόκρισης, στην Ακαδημία, με τον σταθμό Πανεπιστήμιο της Γραμμής 2, και στον Ευαγγελισμό, με τη Γραμμή 3, ενώ εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί περίπου 340.000 επιβάτες ημερησίως.
BUY NOW
Η Γραμμή 4 του Μετρό, ωστόσο, δεν θα περιοριστεί στο Άλσος Βεΐκου-Γουδή, μιας και στον σχεδιασμό προβλέπεται το άπλωμα των των γραμμών της και σε άλλες περιοχές του Λεκανοπεδίου. Ιδιαίτερα σημαντική έχει κριθεί, μεταξύ άλλων, η κατασκευή του τμήματος «Γουδή-Λυκόβρυση» με τους σταθμούς Γουδή, Κατεχάκη, Φάρος, Φιλοθέη, Σιδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισος, ΟΤΕ, Μαρούσι, Πεύκη και Λυκόβρυση.
Το συγκεκριμένο τμήμα θα διατρέχει τη Λεωφόρο Κηφισίας και έτσι θα δοθεί τέλος σε μια χρόνια αδικία, ήτοι στην απομόνωση από τα μέσα σταθερής τροχιάς των κατοίκων των Βορείων Προαστίων και των εργαζομένων στις εκατοντάδες εταιρείες που εδρεύουν κατά μήκος της κεντρικής αυτής οδικής αρτηρίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2000, όταν ξεκινούσε η πρώτη φάση του Μετρό της Αθήνας (Γραμμή 2 και 3) η σύνδεση της Λεωφ. Κηφισίας με το Μετρό, αποτελούσε ένα από τα βασικά ζητήματα που είχαν θέσει οι συγκοινωνιολόγοι.
Παρ’ όλα αυτά, μέχρι σήμερα η Λεωφ. Κηφισίας δεν έχει καταφέρει να αποκτήσει σταθμούς Μετρό, γεγονός που δυσχεραίνει τις μετακινήσεις όσων δραστηριοποιούνται επαγγελματικά κατά μήκος του συγκεκριμένου οδικού άξονα, την ίδια ώρα που αυτός πλημμυρίζει από αυτοκίνητα.
Θα εξυπηρετεί το ΟΑΚΑ, δηλαδή των πυρήνα ενός πλήθους αθλητικών δραστηριοτήτων, και τον εμπορικό πόλο της περιοχής, ενώ με τον σταθμό «Λυκόβρυση» θα τερματίζει πολύ κοντά στην Εθνική Οδό.
Παρά τη σπουδαία σημασία του τμήματος «Γουδή-Λυκόβρυση», για να πάρει το συγκεκριμένο έργο την άγουσα της υλοποίησης εκτιμάται ότι θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.
Αυτό διότι το βλέμμα είναι στραμμένο αρχικά στο υπό κατασκευή Α’ τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό, αλλά και στην επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον.