Ως αποτέλεσμα της αναδιάταξης των δρομολογίων, οι πραγματικοί χρόνοι στη γραμμή 3 του Μετρό, μειώθηκαν κατά 4,5%.
Eπίσκεψη στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ), στον Κεντρικό Σταθμό «Σύνταγμα», του Mετρό, πραγματοποίησε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου. Σκοπός ήταν να παρακολουθήσει την πρόοδο των στόχων που τέθηκαν πριν δύο μήνες, σε προηγούμενη επίσκεψη, και αφορούσαν τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών αστικής μετακίνησης του Μετρό.
Τον κ. Οικονόμου συνόδευσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ, Θανάσης Κοτταράς και το επιτελείο του.
BUY NOW
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας αξιοποιούνται τα διαθέσιμα δεδομένα από τις επικυρώσεις κομίστρου που προσφέρουν, πλέον, τη δυνατότητα στοχευμένων παρεμβάσεων, διαχείρισης και ανασχεδιασμού των δρομολογίων, με απώτερο στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και τη βελτίωση της συνέπειας των χρόνων κίνησης των συρμών.
Με ικανοποίηση διαπιστώθηκε ότι:
- Βελτιώθηκε η ακρίβεια αναχώρησης των αεροδρομιακών συρμών κατά 10%.
- Μειώθηκαν οι πραγματικοί χρόνοι κατά 4,5% στη γραμμή 3 του Μετρό, ως αποτέλεσμα της αναδιάταξης των δρομολογίων. Με την προσθήκη ενός ακόμη συρμού πετύχαμε για πρώτη φορά τα 4’ μέση χρονοαπόσταση, μεταξύ των συρμών, ειδικά τις πρωινές ώρες αιχμής της επιβατικής κίνησης.
Μετά την επίσημη ενημέρωση σχετικά με τα απολογιστικά στοιχεία, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, δήλωσε: «Τα σημερινά αποτελέσματα αποδεικνύουν έμπρακτα τη δέσμευσή μας για τη συνεπή και σταθερή βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας. Το μήνυμα είναι σαφές. Όλα όσα προαναγγέλλουμε θα υλοποιούνται και η πολιτική ηγεσία θα παρακολουθεί στενά την εκτέλεση του σχεδιασμού μας. Εργαζόμαστε με συνέπεια για τη μείωση του φόρτου επιβίβασης. Η μάχη για την καλυτέρευση της καθημερινότητας κερδίζεται βήμα - βήμα».
Κατόπιν, ο αρμόδιος Υφυπουργός επιβιβάστηκε, μαζί με το επιτελείο του, στο Μετρό από το Σύνταγμα με κατεύθυνση τον σταθμό Κορυδαλλός, όπου είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την άριστη λειτουργία των νέων ηλεκτρονικών πυλών εισόδου/εξόδου και να μιλήσει με επιβάτες και εργαζόμενους της εταιρείας.