Το Μετρό θα φτάσει στην Εθνική Οδό -Το μεγάλο έργο που θα αλλάξει την Αθήνα

Μετρό

Στην Εθνική Οδό αναμένεται να φτάσει σε λίγα χρόνια το Μετρό, καθιστώντας ακόμα ευκολότερες τις μετακινήσεις των κατοίκων και επισκεπτών της πρωτεύουσας.

Μετά την παράδοση της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά τον Οκτώβριο του 2022, «τρέχει» η κατασκευή της Γραμμής 4, ενώ σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται και ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, η οποία θα φέρει πιο κοντά τη Δυτική Αττική με το κέντρο της πρωτεύουσας.

Το Α’ τμήμα της Γραμμής 4 (Άλσος Βεΐκου-Γουδή), και η επέκταση της Γραμμής 2 προς τα δυτικά θα προσθέσουν 18 επιπλέον σταθμούς, καθιστώντας ευκολότερες τις μετακινήσεις μιας μεγάλης μερίδας πολιτών που αυτοί τη στιγμή είναι απομονωμένοι από τα μέσα σταθερής τροχιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ατζέντα, ωστόσο, της Ελληνικό Μετρό δεν περιορίζεται στα δύο παραπάνω έργα, μιας και σε περίοπτη θέση βρίσκονται και κάποιες άλλες επεκτάσεις, όπως η σύνδεση της Γραμμής 1 με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και η σύνδεση του μητροπολιτικού σιδηρόδρομου με την Εθνική Οδό.

Το Μετρό στην Εθνική Οδό

Για τη σύνδεση του Μετρό με την Ε.Ο. θα φροντίζει μια μελλοντική επέκταση της υπό κατασκευής Γραμμής 4, που θα ξεκινάει από το Γουδή και θα φτάνει στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, μετά τη Λυκόβρυση Αμαρουσίου. Μάλιστα, θα διασχίζει την Λεωφ. Κηφισίας, εξυπηρετώντας τους χιλιάδες ανθρώπους που εργάζονται στις γειτνιάζουσες περιοχές και μετριάζοντας την κυκλοφοριακή συμφόρηση που καθιστά εφιαλτικές τις μετακινήσεις των πολιτών στη συγκεκριμένη κεντρική οδική αρτηρία.

Οι σταθμοί θα είναι οι εξής: Κατεχάκη, Φάρος, Φιλοθέη, Σιδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισος, ΟΤΕ, Μαρούσι, Πεύκη, Λυκόβρυση και Εθνική Οδός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με δεδομένο, ωστόσο, ότι το A’ τμήμα της Γραμμής 4 (Άλσος Βεΐκου-Γουδή) δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, η επέκταση που θα σημάνει την εξάπλωση της γραμμής στην Ε.Ο. και την εξομάλυνση των κυκλοφοριακών δεδομένων στην Κηφισίας, δύσκολα θα πάρει σάρκα και οστά άμεσα.

Μετρό αθήνα

Επομένως, όπως είχε αναφέρει ο πρώην Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, για τη σύνδεση των μέσων σταθερής τροχιάς με την Ε.Ο. θα μπορούσε να φροντίσει και η επέκταση της Γραμμής 1, δηλαδή του «Ηλεκτρικού», από την Κηφισιά ως τη Βαρυμπόμπη.

Πρόκειται για ένα έργο εφικτό, το οποίο εφόσον ωριμάσει μελετητικά και βρεθεί χρηματοδότηση, μπορεί να ολοκληρωθεί σε λίγα χρόνια από σήμερα.

Η επέκταση της γραμμής 1 από την Κηφισιά εξεταζόταν να γίνει με υπογειοποίηση του σημερινού τερματικού σταθμού «Κηφισιά» και μετά με σήραγγα περίπου 2,5-3 χιλιομέτρων να δημιουργηθεί ο ενδιάμεσος σταθμός «Νέα Ερυθραία» και τελικά η γραμμή να καταλήγει σε τερματικό σταθμό στη Βαρυμπόμπη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ