Μετρό Θεσσαλονίκης: Ποιος σταθμός θα είναι ο «ομορφότερος στον κόσμο» -Οι επεκτάσεις που έρχονται

μετρό θεσσαλονίκη τιμή εισιτηρίου

Στην επόμενη μέρα του Μετρό Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε ο κ. Κουρέτας, ενώ χαρακτήρισε και έναν σταθμό ως τον ομορφότερο σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πραγματικότητα θα γίνει το Μετρό Θεσσαλονίκης στις 30 Νοεμβρίου, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις των πολιτών και αλλάζοντας τον συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης, ενώ τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο του 2024 θα ολοκληρωθεί και η επέκταση προς Καλαμαριά, όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας.

Μιλώντας στο ITC 2024 – 7ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή ολοκληρώνονται όλες οι δοκιμές των συστημάτων -υποδομών και συρμών, ολοκληρώνεται η αξιολόγηση από ανεξάρτητο φορέα, έχει ολοκληρωθεί η εκπαίδευση και γίνονται καθημερινά δοκιμαστικά δρομολόγια από την εταιρεία λειτουργίας και συντήρησης του Μετρό Θεσσαλονίκης, THEMA.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναφερθείς στις επεκτάσεις, ανέφερε ότι από τη Γενική Συγκοινωνιακή Μελέτη του Μετρό Θεσσαλονίκης προέκυψε η ανάγκη η πρώτη επέκταση να πάει στα δυτικά της πόλης, μέσω δύο κατευθύνσεων. Η μία προς Αμπελόκηπους και Εύοσμο ενώ η άλλη προς το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου. Από την άλλη μεριά, το Μετρό θα επεκταθεί από την Καλαμαριά και συγκεκριμένα από τη Μίκρα προς το Αεροδρόμιο.

Μετρό Θεσσαλονίκης

Ειδική αναφορά έκανε και στον Σταθμό Βενιζέλου, υποστηρίζοντας ότι «όταν τα μπείτε σε αυτόν θα δείτε τον πιο όμορφο σταθμό στον κόσμο […] Είναι ο μοναδικός σταθμός που είναι υπόγειος αρχαιολογικός χώρος. Το αποτέλεσμα που θα δουν οι πολίτες Θεσσαλονίκης θα είναι καταπληκτικό».

Η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης

Θυμίζουμε ότι η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης που θα λειτουργήσει στις 30 Νοεμβρίου θα έχει μήκος 9,6 χλμ. και 13 σταθμούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η βασική γραμμή θα ξεκινάει από το κέντρο της πόλης και τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, και ακολουθώντας τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία και Δελφών, θα καταλήγει στην περιοχή της Νέας Ελβετίας όπου θα συνδέεται με το αμαξοστάσιο Πυλαίας.

Οι συρμοί θα είναι χωρίς οδηγό, ενώ θα υπάρχουν και αυτόματες θύρες επί των αποβαθρών οι οποίες θα αποτρέπουν τις πτώσεις στις ράγες.

Προ ολίγων ημερών παρουσιάστηκε και το εισιτήριο, που θα έχει είτε τη μορφή πλαστικής κάρτας σε γαλάζιο χρώμα (ThessCard), είτε θα είναι χάρτινο (ThessTicket) και άσπρο, με δυνατότητα να επαναφορτιστεί έως και 6 φορές -Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Εισιτήριο Μετρό Θεσσαλονίκης

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ