Mitsubishi DST Concept: Ο προπομπός του νέου 7θέσιου SUV των Ιαπώνων

Mitsubishi DST Concept

Το πρωτότυπο Mitsubishi DST έκανε το ντεμπούτο του στις Φιλιππίνες, ανοίγοντας το δρόμο για το ολοκαίνουριο μεγάλο SUV που θα δούμε το 2025. Παραμένει αμφίβολο, όμως, να έρθει και στην Ευρώπη.

Στην ουσία, το DST είναι μια μεγαλύτερου μήκους έκδοση του Mitsubishi Xforce, που προσφέρει τρεις σειρές καθισμάτων για τη μεταφορά 7 επιβατών. Η έκδοση παραγωγής αναμένεται μέσα στο 2025, ως ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο για τις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας, δίπλα στα Xforce, Pajero Sport και Xpander Cross.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εντυπωσιακή εμφάνιση του DST Concept ακολουθεί το θέμα της Mitsubishi «Gravitas & Dynamism», αλλά απομένει να δούμε πόσα από αυτά τα σχεδιαστικά του στοιχεία θα μεταφερθούν και στην παραγωγή.

Οι τετραγωνισμένες αναλογίες του είναι τυπικές για SUV μεσαίου μεγέθους, ακολουθώντας τη σχεδιαστική πορεία της Mitsubishi της τελευταίας δεκαετίας. Η μεγάλη μάσκα μπροστά έχει κυψελοειδές μοτίβο, κάτω από μια φιμέ διάφανη επικάλυψη, πιθανότατα για καλύτερη αεροδυναμική.

Στο πλαίσιο της σχεδιαστικής φιλοσοφίας “Dynamic Shield” της Mitsubishi, η μάσκα πλαισιώνεται από χρωμιωμένα στοιχεία και φώτα LED σε σχήμα Τ. Τα φουσκωμένα φτερά τονίζουν τους μεγάλους τροχούς, ενώ οι ποδιές προσθέτουν μια αίσθηση στιβαρότητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι κάμερες αντικαθιστούν τους πλευρικούς καθρέφτες, οι λαβές των θυρών απουσιάζουν, και οι μαύρες κολώνες δίνουν μια μοντέρνα εμφάνιση - αν και πιθανότατα όλα αυτά θα τροποποιηθούν για το μοντέλο παραγωγής.

Στο εσωτερικό, η Mitsubishi επιχείρησε να ανεβάσει τον πήχη με μαλακά υλικά στο ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών. Σημαντικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα πλήρως ψηφιακό cockpit, ένα φουτουριστικό κεντρικό πάνελ και ένα νέο, πολυλειτουργικό τιμόνι δύο ακτίνων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν ενσωματωμένα τραπέζια στις πλάτες, ενώ οι επιβάτες της δεύτερης σειράς έχουν διακόπτες ελέγχου της δικής τους ζώνης κλιματισμού. Όσον αφορά στην τρίτη σειρά, φαίνεται ότι καταλαμβάνει μεγάλο μέρος του χώρου αποσκευών, αφήνοντας ελάχιστο χώρο για αποθήκευση στην διάταξη επτά θέσεων.

Η Mitsubishi δεν αποκάλυψε πολλές τεχνικές λεπτομέρειες του νέου της SUV που θα προκύψει από το πρωτότυπο αυτό. Πάντως, το μικρότερο Xforce -επίσης αποκλειστικό για την Νοτιοανατολική Ασία- διαθέτει κινητήρα 1.5 λίτρου που αποδίδει 103 ίππους και συνδυάζεται με κιβώτιο CVT που κινεί τους εμπρός τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν είναι ξεκάθαρο αν το DST θα έχει παρόμοιες τεχνικές προδιαγραφές, αλλά το μεγαλύτερο μέγεθός του σίγουρα θα χρειαζόταν και λίγο αυξημένη ισχύ κάτω από το καπό. Πάντως, όπως επιβεβαίωσε η Mitsubishi, και αυτό θα διατίθεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς, αλλά με την υπόσχεση της ασφάλειας σε όλες τις καιρικές και οδικές συνθήκες χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τις πέντε διαθέσιμες λειτουργίες οδήγησης (Normal, Tarmac, Gravel, Mud και Wet).

Περισσότερες πληροφορίες για το DST θα αποκαλυφθούν τους επόμενους μήνες, όσο πλησιάζουμε προς την αποκάλυψη του μοντέλου παραγωγής - που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2025.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ