Η Alfa Romeo έχει επιβεβαιώσει ότι εξελίσσει τη νέα γενιά της Giulia για το 2025, και το διαδίκτυο κατακλύζεται από ανεπίσημα σχέδια σχετικά με το σχεδιασμό της. Αυτό είναι ένα ακόμη, του διάσημου «Sugar Chow».
Με την πρόσφατή της ανανέωση, μαζί με τη Stelvio, το sedan της Alfa Romeo ήρθε πιο κοντά στα αισθητικά δεδομένα που εισήγαγε η νέα Tonale. Παρόλα αυτά, μπαίνει ήδη στον όγδοο χρόνο του στην αγορά, και για το σκοπό αυτό η ιταλική εταιρεία εργάζεται πυρετωδώς για την εξέλιξη της νέας της γενιάς.
Η νέα Giulia θα παρουσιαστεί μέσα στην προσεχή τριετία, μαζί με το νέο μικρό B-SUV της Alfa και τον διάδοχο του μεγαλύτερόυ της SUV, Stelvio. Η πρόσφατη επιτυχία της Alfa να γίνει ξανά κερδοφόρα, υπό τον όμιλο Stellantis και τον διευθύνοντα σύμβουλο Jean-Philippe Imparato, μαζί με τη δημοφιλία των νέων της μοντέλων σε ορισμένες από τις πιο εμπορικές κατηγορίες της Ευρώπης, θα της επιστρέψει ως το 2027 να κάνει την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
BUY NOW
Μέχρι την αποκάλυψη της νέας Giulia, ωστόσο, αναμένεται να μας κατακλύσει πλήθος ανεπίσημων σχεδίων από ιδιώτες ειδικούς του CGI - λόγω, κυρίως, της δημοφιλίας του ιταλικού sedan και της νέας εποχής της ιταλικής εταιρείας, και μάλιστα όχι μόνο μεταξύ των Alfisti.
Ένα από τα πρόσφατα αυτά σχέδια, και μάλιστα από τα πιο καλαίσθητα, είναι η δημιουργία του σχεδιαστή «Sugar Chow», γνωστού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την ονομασία sugardesign_1. Χαρακτηριστικά της σπουδής του για το τετράθυρο ιταλικό sedan είναι το μεγάλο καπό, η κεκλιμένη οροφή και ο μικρού μεγέθους τρίτος όγκος του πορτ-μπαγκάζ.
Φυσικά, τα φωστικά του σώματα παραπέμπουν στη νέα αισθητική που εισήγαγε η Tonale, καθώς είναι στενά και έχουν το ίδιο τριπλό γραφικό που δημιουργούν οι LED λαμπτήρες. Αντίστοιχη είναι και η τυπική μάσκα με τη γρίλια της Alfa, καθώς και η «ψηφιακή λάξευση» του εμπρός προφυλακτήρα. Στο πλάι οι χειρολαβές είναι χωνευτές στο αμάξωμα, ενώ το πίσω μέρος έχει επίσης τα στενά φωτιστικά σώματα και διαφορετικό διαχύτη.
Σύμφωνα με το Sugar Chow, το σχέδιό του υιοθετεί ιδέες και από την παλαιότερη Alfa Romeo 156 και προϋποθέτει την αύξηση του μήκους σε σχέση με την τρέχουσα γενιά της Giulia. Φυσικά, οι διαστάσεις του νέου ιταλικού sport-sedan θα εξαρτηθούν και από την απόφαση της Alfa Romeo αν θα διαθέτει τη νέα Giulia αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητη, όπως έντονα φημολογείται.