Που έχουν εστιάσει τις έρευνές τους οι ελεγκτές των Τελωνείων και της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ένα νέο κόλπο έχουν ανακαλύψει κάποιοι επιτήδειοι ώστε να εξαπατούν τους ανυποψίαστους καταναλωτές και να εισάγουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από άλλα κράτη μέλη με επίσημα Δελτία ΚΤΕΟ που αναγράφουν ότι εκείνοι επιθυμούν έναντι βέβαια αμοιβής.
Να υπενθυμίσουμε πως μέχρι πρότινος όπως είχε αποκαλύψει και το Carandmotor.gr κάποιοι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κατέθεταν πλαστά Δελτία ΚΤΕΟ που προμηθεύονταν από εκτυπωτικές μονάδες στην Ελλάδα στα οποία οι εισαγωγείς τους ανέγραφαν ότι χιλιόμετρα ήθελαν και στη συνέχεια τα κατέθεταν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων (ΜΕΜΟ).
BUY NOW
Ωστόσο η online διασύνδεση των ΚΤΕΟ ολοένα και περισσότερων κρατών μελών της ΕΕ μεταξύ τους μείωσε την ευελιξία των επιτήδειων εμπόρων οι οποίοι αναζητούσαν νέους τρόπους για να περάσουν εύκολα τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με γυρισμένα χιλιόμετρα από τους ελέγχους και βέβαια να γλιτώσουν από την επιβολή πιθανών προστίμων.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr κάποιοι επιτήδειοι εισαγωγείς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων βρήκαν μια άλλη, αλλά πιο κοστοβόρα λύση, ώστε να εισάγουν τα αυτοκίνητά τους με επίσημα Δελτία ΚΤΕΟ από άλλο κράτος μέλος της ΕΕ τα οποία αναγράφουν ότι χιλιόμετρα θέλουν και βέβαια χωρίς αυτά να έχουν περάσει από πραγματικό τεχνικό έλεγχο.
Μάλιστα οι Αρχές στην Ελλάδα έχουν ήδη εντοπίσει περιπτώσεις στις οποίες τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είχε δηλωθεί η άφιξή τους στη χώρα μας μια συγκεκριμένη ημερομηνία και διαπίστωσαν ότι τα Δελτία των ΚΤΕΟ που συνόδευαν τα οχήματα από το άλλο κράτος μέλος είχαν ημερομηνία μεταγενέστερη από εκείνη του γνωστού ΔΑΟ (Δήλωση Άφιξης Οχήματος)!
Με αυτόν τον τρόπο κάποιοι επιτήδειοι εισαγωγείς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων νομίζουν ότι ανακάλυψαν τον πλέον σίγουρο τρόπο για να εισάγουν μεταχειρισμένα οχήματα με γυρισμένα χιλιόμετρα και βέβαια με επίσημα Δελτία ΚΤΕΟ χωρίς τα οχήματα να έχουν περάσει από Τεχνικό Έλεγχο τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι και επικίνδυνα.
Οι Αρχές ήδη έχουν εντοπίσει πολλές περιπτώσεις όπου οι ΔΑΟ είναι προγενέστερες του ελέγχου ΚΤΕΟ των οχημάτων σε κάποιο άλλο κράτος μέλος όπως επίσης και κάποιες άλλες περιπτώσεις στις οποίες έχει αλλαχθεί ημερομηνία Δήλωσης Άφιξης Οχήματος ώστε εκείνη να είναι μεταγενέστερη του Δελτίου ΚΤΕΟ που υπάρχει από το άλλο κράτος μέλος και έχει έρθει μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου!
Μάλιστα οι έρευνες έχουν στραφεί σε δύο συγκεκριμένα Τελωνεία της Ελλάδας όπου έχουν εντοπιστεί οι παραπάνω παραβάσεις και τα αποτελέσματα της έρευνας αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς των Τελωνείων και την ΕΛΑΣ.