Νέα μπαταρία υπόσχεται αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων -Ποια εταιρεία την κατασκεύασε

solid-state-1

Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξελίσσονται διαρκώς, με τη Mercedes-Benz να δοκιμάζει για πρώτη φορά πριν από λίγες ημέρες μία μπαταρία στερεού τύπου που αναμένεται να προσφέρει στα οχήματά της αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων.

Οι μπαταρίες που εξοπλίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι από τα πιο σημαντικά μέρη τους, καθώς από αυτές εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό το πόσα χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει ένα ηλεκτρικό όχημα με μία φόρτιση, και επομένως το επίπεδο σιγουριάς που αισθάνεται ο οδηγός πίσω από το τιμόνι.

Όσες φίρμες διαθέτουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη γκάμα τους επιδιώκουν να βελτιώνουν συνεχώς την αυτονομία των μοντέλων τους, ενώ δύο ακόμη σημαντικά ζητούμενα είναι αφενός η μείωση του χρόνου φόρτισης και αφετέρου η αύξηση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Mercedes-Benz δοκίμασε για πρώτη φορά στη Μεγάλη Βρετανία πριν από λίγες ημέρες τη νέα μπαταρία στερεού τύπου που εξελίσσει τα τελευταία χρόνια, η οποία υπόσχεται να αυξήσει την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων της στα 1.000 χλμ., ενώ σχεδιάζει να εξοπλίσει με αυτή το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της πριν από το τέλος της δεκαετίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γερμανική εταιρεία ξεκίνησε τις πρώτες δοκιμές για να αξιολογήσει την αποδοτικότητα της νέας μπαταρίας που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της αμερικανικής Factorial Energy, ενώ μεγάλη είναι και η συνεισφορά των μηχανικών του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes-Benz στη Formula 1. Για τις ανάγκες των δοκιμών, μία Mercedes EQS τροποποιήθηκε ελαφρώς για να φιλοξενήσει τη νέα μπαταρία.

Ο συγκεκριμένος τύπος μπαταρίας χαρακτηρίζεται από πολύ υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που διαθέτουν διάλυμα υγρού ηλεκτρολύτη. Αυτό σημαίνει ότι προσφέρουν αυξημένη αυτονομία κίνησης, ταχύτερη φόρτιση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Επιπλέον, οι μπαταρίες στερεού τύπου είναι λιγότερο ευαίσθητες στις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας.

Η Mercedes-Benz ισχυρίζεται ότι η νέα τεχνολογία αποθήκευσης ενέργειας προσφέρει περίπου 25% περισσότερη αυτονομία σε σύγκριση με μια μπαταρία ιόντων λιθίου αντίστοιχου μεγέθους και βάρους.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ