
Με το GR86 Yuzu Edition η Toyota θέλησε να δημιουργήσει μια συλλεκτική έκδοση μόλις 860 αντιτύπων για τη Βόρεια Αμερική, με αναβαθμίσεις σε ανάρτηση, φρένα και απόδοση που αποσκοπούν στην απόλυτα οδηγοκεντρική εμπειρία.
Το πρώτο που τραβάει το βλέμμα στη Yuzu Edition είναι φυσικά το εξειδικευμένο κίτρινο χρώμα του, που παραπέμπει σε μια αξέχαστη ειδική έκδοση του προκατόχου του GR86, του Scion FR-S Release Series 1.0. Το έντονο και λαμπερό αυτό χρώμα συνδυάζεται με μαύρες ματ ζάντες 18 ιντσών και άλλες μαύρες λεπτομέρειες σε όλο το αμάξωμα.

Το ίδιο κίτρινο χρώμα διακρίνεται στις ραφές του εσωτερικού, ανάμεσα στις μαύρες επενδύσεις. Συγκεκριμένα, τα σπορ καθίσματα επενδεδυμένα με μαύρο Ultrasuede έχουν κίτρινες διατρήσεις και ραφές, ενώ ίδιου χρώματος είναι και η ραφή στο τιμόνι, στη λαβή του χειρόφρενου και στις πόρτες.
BUY NOW

Περνώντας στις μηχανικές αναβαθμίσεις της έκδοσης Yuzu Edition, περιλαμβάνουν τη βελτίωση του συστήματος πέδησης με φρένα Brembo (με 4πίστονες δαγκάνες εμπρός) και της ανάρτησης με αμορτισέρ Sachs, που ενισχύουν την παιχνιδιάρικη οδηγική αίσθηση του GR86. Οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν εξατμίσεις cat-back με ασημένιες απολήξεις GR και ένα body kit βελτιωμένης αεροδυναμικής, δίνοντας ακόμα πιο εξατομικευμένη εμφάνιση στο GR86.

Όλες οι εκδόσεις του GR86 προσφέρουν επιλογή μεταξύ χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων και τροφοδοτούνται από τον τετρακύλινδρο boxer κινητήρα 2.4 λίτρων, με 228 ίππους και 250 Nm ροπής, η οποία ξεδιπλώνεται πλήρως στις 3.700 σ.α.λ.

Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-96 km/h έρχεται σε 6,1 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και σε μισό δευτερόλεπτο παραπάνω με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο ECT-i με paddle shifters.

Παράλληλα, η Toyota βελτίωσε περαιτέρω τη συμπεριφορά του GR86 με ανανεωμένη χαρτογράφηση του γκαζιού για πιο εύκολο blipping (κατέβασμα ταχύτητας με συγχρονισμό στροφών), καθώς και με βελτιωμένο έλεγχο ροπής, προσφέροντας πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και καλύτερο έλεγχο σε όλες τις ταχύτητες.

Το GR86 βασίζεται σε ένα ανθεκτικό πλαίσιο από υψηλής αντοχής ατσάλι, αλουμίνιο και θερμοδιαμορφωμένο ατσάλι. Η κατανομή του βάρους των 1.275 κιλών, που κρατήθηκε χαμηλά με επιλογές όπως το αλουμινένιο καπό και τα ελαφρύτερα καθίσματα, ήταν κομβική στο σχεδιασμό του ιαπωνικού sportscar.

Στα συστήματα ελέγχου της συμπεριφοράς περιλαμβάνεται το διαφορικό Torsen LSD (στάνταρ), ενώ ο οδηγός μαζί με τα κλασσικά προφίλ οδήγησης -Normal, Sport, Snow- διαθέτει και το Track Mode με δυνατότητα απενεργοποίησης του Vehicle Stability Control (VSC).

Όσον αφορά στον εξοπλισμό, αυτός δεν θα μπορούσε να μην ήταν πλούσιος. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων συνδυάζεται με την οθόνη αφής 8 ιντσών με 8 ηχεία, σπορ καθίσματα Ultrasuede εμπρός και πίσω και δερμάτινο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια για την αλλαγή σχέσεων.

Στην Αμερική, όπου η Yuzu Edition θα διατίθεται, η Toyota προσφέρει συνδρομή ενός έτους στο NASA (National Auto Sport Association) για τη δωρεάν συμμετοχή σε εκδηλώσεις σπορ οδήγησης και εκπτώσεις σε αγώνες. Το 2023, συγκεκριμένα, η Toyota Gazoo Racing Βόρειας Αμερικής ξεκίνησε να διοργανώνει το ενιαίο πρωτάθλημα GR Cup, στο οποίο συμμετέχουν GR86 με αγωνιστική μετατροπή.