Υπήρχαν εποχές που άκουγες το όνομα μίας εταιρείας και ήξερες ακριβώς τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείται. Όχι πια. Ή καλύτερα, πλέον οι γίγαντες της τεχνολογίας παίζουν σε πολλά ταμπλό.
Έτσι λοιπόν, το ένα μετά το άλλο, brands που εμπιστευόσουν για το κινητό σου τηλέφωνο, μπαίνουν στην αρένα της αυτοκίνησης. Και μπαίνουν με αξιώσεις. Αυτό κάνει και η Huawei, σε συνεργασία με τη JAC, που μόλις λάνσαραν ένα μοντέλο για την αγορά της Κίνας.
Όμως όχι ένα οποιοδήποτε μοντέλο. Το Maextro S800 αποτελεί μία ωδή στην πολυτέλεια και φιλοδοξεί να κλέψει πελατολόγιο από εδραιωμένα brands σε αυτό το high-end κομμάτι της αγοράς, όπως η Rolls-Royce, η Bentley και η Maybach. Υιοθετώντας πινελιές και στοιχεία από διάφορα άλλα πολυτελή οχήματα και με το τελικό αποτέλεσμα να κρίνεται τουλάχιστον αμφιλεγόμενο.
BUY NOW
Η τέταρτη κατά σειρά προσπάθεια της Huawei, καθώς έχουν προηγηθεί κι άλλα project συμμαχιών με αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας: Stelato (Huawei/BAIC), Luxeed (Huawei/Chery) και AITO (Huawei/Seres).
Το Maextro S800 λοιπόν, μόλις αποκαλύφθηκε και θα βγει στην αγορά τον Μάρτιο του 2025. Πρόκειται για ένας υπέρ-πολυτελές sedan, που όμως μοιάζει να μην έχει δική του ταυτότητα. Μόνο το «πρόσωπό» του δείχνει να ξεχωρίζει από τις άλλες επιλογές σε αυτού του είδους τις λιμουζίνες.
Κοιτώντας το από το πλάι βλέπεις ξεκάθαρα στοιχεία που συναντάμε σε μοντέλα των Rolls-Royce/Bentley/Maybach. Και το πίσω μέρος, αλλάζει κατηγορία… πηγής έμπνευσης και «φωνάζει» Porsche!
Από το εσωτερικό δεν έχουν αποκαλυφθεί πολλά. Διακρίνουμε ξύλινες επενδύσεις, δύο καθίσματα στην πίσω σειρά με υλικά υψηλής ποιότητας και έναστρο ουρανό, στοιχείο που επίσης είναι δανεισμένο από τη Rolls-Royce.
Αν και πρέπει να πούμε πως αυτό το στοιχείο διακρίνεται και σε κάποια σημεία του εξωτερικού, όπως στις χειρολαβές αλλά και ανάμεσα στους LED προβολείς.
Στο τεχνολογικό μέτωπο περιμένουμε το S800 να έχει τα… πάντα λόγω Huawei, υιοθετώντας ακόμα και λύσεις AI αλλά και δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.
Όσο για τις διαστάσεις του, το μήκος θα είναι στα 5,480mm, το πλάτος στα 2,000mm και το ύψος στα 1,536mm, με το μεταξόνιο να ορίζεται στα 3,370mm.
Μη ρωτήσετε για σύστημα κίνησης, ακόμα οι Huawei/JAC δεν έχουν αποκαλύψει απολύτως τίποτα. Μόνο πως μιλάμε για αμιγώς ηλεκτρική λιμουζίνα. Και επίσης, πως μπορεί να ζηλεύει σε όψη τα προαναφερθέντα μοντέλα αλλά εκείνα θα το ζηλεύουν σε τιμή, καθώς έχουν ήδη ανοίξει οι παραγγελίες, με τις προκαταβολές να αφορούν το τυπικό (για αυτά τα μεγέθη) ποσό των 2.600 ευρώ, με το κόστος απόκτησης να τοποθετείται, ανάλογα την έκδοση, από τις 130.000 έως τις 195.000 ευρώ (βάσει τρέχουσας ισονομίας).
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ