Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία GWM (Great Wall Motor) κατασκεύασε έναν οκτακύλινδρο κινητήρα boxer (flat-8), με την ονομασία «Souo H8», ο οποίος δυστυχώς προορίζεται για μοτοσικλέτες και όχι για αυτοκίνητα.
Ο νέος, «θηριώδης» κινητήρας της GWM αποτελεί την «ψυχή» της καινούργιας μοτοσικλέτας Souo S2000. To οκτακύλινδρο μοτέρ συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων προσφέροντας έτσι εξαιρετική απόδοση και ομαλότητα στην αλλαγή ταχυτήτων. Συνολικά, το κινητήριο σύνολο της S2000 αποδίδει ισχύ 154 ίππων.
Επιπλέον, η Souo S2000 διαθέτει μεταξόνιο 1.810 χιλιοστών και το συνολικό της βάρος ανέρχεται στα 461 κιλά. Η τελική ταχύτητα που ανακοινώθηκε από τους Κινέζους κατασκευαστές αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα.
BUY NOW
Γνωρίζουμε ότι κυκλοφορούν τρεις συνολικά εκδόσεις, με τη βασική να ονομάζεται S2000 ST, ενώ η πιο πλούσια εξοπλιστικά S2000 GT διαθέτει ακόμη πιο άνετη σέλα για τον συνεπιβάτη. Τέλος, για την S2000 Founders Edition έχει επιλεχθεί μαύρος και χρυσός χρωματισμός.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, οι πίσω αισθητήρες στάθμευσης, καθώς και τα θερμαινόμενα καθίσματα περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό και των τριών εκδόσεων.
Η τιμή της βασικής έκδοσης ορίστηκε στα 218.800 γουάν (28.423 ευρώ), πράγμα που σημαίνει ότι η Souo S2000 είναι ακριβότερη στην χώρα κατασκευής της απ’ ό,τι η Honda Goldwing -που φαντάζει αντίπαλο δέος- στις ΗΠΑ.
Η Great Wall Motor επιθυμεί να εισέλθει στην αγορά των grand tourer μοτοσικλετών, με τον κινητήρα flat-8 να αποτελεί την πιο τρανή απόδειξη. Σε αυτή την κατηγορία έχουν καθιερωθεί μοντέλα όπως η Honda Goldwing και η BMW K1600.