Νέο Peugeot 3008 με 136 ίππους και «ηλεκτρική» οικονομία

Peugeot 3008 5008

Η Peugeot παρουσιάζει το νέο της «ήπια» υβριδικό σύστημα κίνησης για το 3008 και το 5008, με περισσότερη ισχύ και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Για πρώτη φορά στo 3008 (και το 5008) η Peugeot προσθέτει στη γκάμα και «ήπια» υβριδική έκδοση, που έχει στο επίκεντρό της τον νέο κινητήρα βενζίνης PureTech των 136 ίππων.

Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με μια 48-Volt μπαταρία και ένα νέας γενιάς «ηλεκτροποιημένο» κιβώτιο ταχυτήτων, ώστε να προσφέρει περισσότερη ισχύ και καλύτερη απόδοση, αλλά και να μειώσει τις εκπομπές ρύπων του.

Peugeot 3008
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με βάση τα πρώτα στοιχεία που έδωσε η Peugeot στη δημοσιότητα, το νέο μοτέρ προσφέρει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές βελτιώνοντας την απόκριση, την ίδια στιγμή που μειώνει κατά 15% την κατανάλωση καυσίμου.

Παράλληλα, η Peugeot υπόσχεται ότι με το νέο «ήπια» υβριδικό σύστημα κίνησης, το 3008 και το 5008 θα μπορούν να κινηθούν για λίγο διάστημα και μόνο ηλεκτρικά, έχοντας μηδενικούς ρύπους.

Peugeot 5008

Η νέα προσθήκη στη γκάμα των δύο δημοφιλών SUV της Peugeot αναμένεται να είναι διαθέσιμη από το 2023 στην αγορά. Εντάσσεται δε στη γενικότερη «ηλεκτροποίηση» της γκάμας της μάρκας, που θα περιλαμβάνει στο πρώτο εξάμηνο της επόμενης χρονιάς 9 ηλεκτρικά επιβατικά και επαγγελματικά μοντέλα, 2 υβριδικά και 10 plug-in υβριδικά.

Θυμίζουμε ότι το Peugeot 3008 αποτέλεσε το μοντέλο εκείνο που έδωσε νέα ώθηση στη γκάμα της εταιρείας από το 2017 που παρουσιάστηκε μέχρι και σήμερα, κατακτώντας παράλληλα τον τίτλο του «Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς». Το 2020 έλαβε ανανέωση και πλέον, θα λάβει και τη νέα γενιά του PureTech κινητήρα της μάρκας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ