Το ξεχωριστό premium SUV της Peugeot διαθέτει πληρέστατη γκάμα που περιλαμβάνει τρία επίπεδα εξοπλισμού και εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου και plug-in hybrid.
Tο Peugeot 3008 δεν χρειάζεται συστάσεις καθώς έχει αποδείξει την αξία του σε όλους τους τομείς και πλέον αποτελεί παράδειγμα προς μίμιση στην premium μικρομεσαία κατηγορία των SUV, και όχι μόνο.
Οι διαστάσεις του Peugeot 3008 το τοποθετούν στην καρδιά της κατηγορίας και η σωστή χωροταξική μελέτη των Γάλλων σχεδιαστών φρόντισε για κορυφαίους χώρους για πέντε ενήλικους με τις αποσκευές τους. Παρόμοιου επιπέδου είναι και η ποιότητα της καμπίνας, με τα υλικά που την αποτελούν να προέρχονται από το πάνω ράφι της γαλλικής φίρμας.
BUY NOW
Το Peugeot 3008 διαθέτει πλούσια γκάμα κινητήρων που καταναλώνει βενζίνη, πετρέλαιο ή και ρεύμα (plug-in hybrid), δίνοντας την δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να επιλέξει το 3008 που επιθυμεί και του ταιριάζει. Όλοι οι κινητήρες και τα συστήματα κίνησης ξεχωρίζουν για την τεχνολογία που φέρουν, με τους θερμικούς να επιτυγχάνουν χαμηλές εκπομπές CO2, από 134 γρ./χλμ..
Στην βενζινοκίνητη γκάμα βρίσκουμε τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο 1.2 PureTech των 130 ίππων και των 230 Nm, και στην πετρελαιοκίνητη τον αναβαθμισμένο 4κύλινδρο 1.5 BlueHDi των 130 ίππων και των 300 Nm με την τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Η έκδοση βενζίνης συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο οκτώ ταχυτήτων και ξεχωρίζει για την προσιτή της τιμή, ενώ αυτή του πετρελαίου εφοδιάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο EAT8 και προσφέρει υψηλή αποδοτικότητα σε όλες τις συνθήκες.
Παράλληλα, οι συγκεκριμένες εκδόσεις προσφέρονται και με σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Grip Control, που επεμβαίνει στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, το κιβώτιο και το γκάζι για να εξασφαλίσει πρόσφυση σε ολισθηρά τερέν.
Ενισχύοντας το τεχνολογικό υπόβαθρο του 3008, η Peugeot δίνει τη δυνατότητα επιλογής και ενός plug-in hybrid συστήματος με ισχύ έως 300 άλογα και δυνατότητα τετρακίνησης. Σα βάση χρησιμοποιείται ο 1.6 τούρμπο βενζινοκινητήρας του Ομίλου Stellantis και ένα ή δύο ηλεκτρομοτέρ. Στην περίπτωση της τετρακίνητης έκδοσης HYBRID4 300 e-EAT8, το μοτέρ εσωτερικής καύσης αποδίδει 200 άλογα, συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 300 ίππους. Η λειτουργία 4WD της έκδοσης, επίσης διαθέσιμη και με το πρόγραμμα Electric, επιτρέπει αυξημένη πρόσφυση στην άσφαλτο ή σε δύσβατα εδάφη, μιας και η δύναμη κατανέμεται ηλεκτρονικά και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.
H συγκεκριμένη ισχυρότερη έκδοση του 3008 επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,9 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα στα 235 χλμ./ώρα, εκπέμπει 29 γρ./χλμ. CO2 με μέση κατανάλωση στα 1,3 λτ./100 χλμ. και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 59 χιλιόμετρα.
Για όσους επιλέξουν τη 2κίνητη εκδοχή του plug-in hybrid 3008, η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 225 άλογα με την ύπαρξη τους ενός ηλεκτροκινητήρα να εξασφαλίζει εξίσου χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση (31 γρ./χλμ. CO2, 1,3 λτ./100 χλμ., 56 χλμ. αυτονομία με ηλεκτρισμό, τελική ταχύτητα στα 225 χλμ./ώρα).
Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών. Στον στάνταρ εξοπλισμό ένας μονοφασικός φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW.
Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, Active Plus, Allure Plus και GT, και από το βασικό κιόλας συναντάμε πληθώρα χαρακτηριστικών άνεσης και ασφάλειας. Παράλληλα, όλες οι εκδόσεις προσφέρουν χαμηλό κόστος χρήσης, με τις plug-in hybrid έχουν λιανική τιμή προ φόρων κάτω από τα 40.000 ευρώ (πλην της κορυφαίας GT) και να ενδείκνυνται για εταιρική χρήση.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι plug-in hybrid εκδόσεις έχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, επωφελούνται ελεύθερης πρόσβασης στον Δακτύλιο και εξαιρούνται από τα δημόσια τέλη στάθμευσης για 2 χρόνια. Επιπλέον, όλες οι εκδόσεις καλύπτονται με εγγύηση για πέντε χρόνια, με αυτήν της μπαταρίας των επαναφορτιζόμενων υβριδικών εκδόσεων να φτάνει τα οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ.