Ως ο διάδοχος του Kadjar, το ολοκαίνουριο Renault Austral έρχεται για να επαναπροσδιορίσει τη θέση των Γάλλων στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUVs αλλά και την κορυφή της.
Ως το νεό κεφάλαιο της Renalut στα μικρομεσαία SUVs το Austral αξιοποιεί την πλατφόρμα CMF-CD της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi και ευλπιστεί να ωθήσει τους Γάλλους σε νέα ύψη σε όλους τους τομείς.
Σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, το νέο Renault Austral καταφέρνει άμεσα να τραβά πάνω του τα βλέμματα προτάσσοντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των Γάλλων «Nouvelle Vague» με την κομψότητα και τον δυναμισμό να ισορροπούν σε ιδανικές δόσεις.
BUY NOW
Σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, το νέο Renault Austral καταφέρνει άμεσα να τραβά πάνω του τα βλέμματα προτάσσοντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των Γάλλων «Nouvelle Vague» με την κομψότητα και τον δυναμισμό να ισορροπούν σε ιδανικές δόσεις.
Ως μικρομεσαίο το αμάξωμα του Austral δεν ξεφεύγει από τα παραδοσιακά όρια της κατηγορίας με το μήκος του να φτάνει στα 4,51 μέτρα, ενώ το πλάτος και το ύψος βρίσκονται στα 1,83 και 1,62 μέτρα αντίστοιχα. Για την ευρυχωρία της καμπίνας και ακόμη περισσότερο των πίσω επιβατών φροντίζει το μεταξόνιο, που φτάνει για στα 2,67 μέτρα και προμηνύει μεγάλους χώρους για τα γόνατα. Αντίστοιχα μεγάλος παρουσιάζεται και ο χώρος αποσκευών που φτάνει στα 500 λίτρα και ανεβαίνει ακόμη περισσότερο στην έκδοση με τα συρόμενα πίσω καθίσματα, στα 575 λίτρα.
Στην καμπίνα του Austral η σχεδίαση είναι εξίσου δυναμική με έντονη την παρουσία φουτουριστικών στοιχείων. Μίνιμαλ αλλά προσεγμένη σχεδίαση για το ταμπλό και την ίδια στιγμή δύο μεγάλες οθόνες που έχουν τοποθετηθεί δίπλα-δίπλα και κλέβουν την παράσταση. Ο οδηγός έχει μπροστά του μια μεγάλων διαστάσεων οθόνη πληροφοριών με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες, ενώ σχεδόν διαστάσεων, στις 12 ίντσες είναι και η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Προαιρετικά υπάρχει διαθέσιμο και ένα προηγμένο σύστημα Head-Up Display, το οποίο κάνει ακόμη πιο ξεκούραστη την πληροφόρηση του οδηγού των 9,3 ιντσών.
Το ολοκαίνουριο Austral διατίθεται σε μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης, με κορυφαίο τον ολοκαίνουριο πλήρως υβριδικό E-Tech των 200 ίππων και 410 Nm. Σημειώνεται ότι ο εν λόγω κινητήρας είναι διαθέσιμος και σε μια λιγότερη ισχυρή έκδοση των 160 ίππων.
Το σύστημα αποτελείται από έναν 1.200αρη των 128 ίππων και 200 Nm, δύο ηλεκτροκινητήρες, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,7 kWh και ένα πρωτοποριακό 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με τις δύο σχέσεις να αφορούν την κίνηση του μοντέλου με ηλεκτρική ενέργεια, και τις υπόλοιπες πέντε σε υβριδικό καθεστώς.
Η ισχυρότερη έκδοση επιταχύνει από τα 80 στα 120 χλμ. σε 5,9 δλ., με την τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας να επιτρέπει την πραγμάτωση του 80% των μετακινήσεων εντός της πόλης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Σύμφωνα με τη Renault η κατανάλωση περιορίζεται σε 4,6 λτ./100 χλμ. Και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται σε 105 γρμ./χλμ.
Στα συστήματα κίνησης κάνει ντεμπούτο και ο ήπια υβριδικός (48V) 1.200αρης 3κύλινδρος των 130 ίππων με 48βολτη τεχνολογία, ενώ υπάρχει και μια micro-hybrid έκδοση 12V με έναν 1.300αρη 4κύλινδρο άμεσου ψεκασμού των 140 (μηχανικό κιβώτιο) ή 160 ίππων (με X-Tronic αυτόματο).
Προερχόμενο από μαι εταιρεία που έχει δημιουργήσει τη δική της παράδοση αναφορικά με την ασφάλεια το Austral αναμένεται να αποσπάσει ιδιαίτερα υψηλή αξιολόγηση στις δοκιμές ασφάλειας του Euro NCAP. Το νέο μικρομεσαίο SUV των Γάλλων παρουσιάζει υψηλά επίπεδα πληρότητας αναφορικά με τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού του με το ενεργό cruise control να κάνει την αρχή και να πλαισιώνεται, μεταξύ άλλων, από τα Active Driver Assist, Lane Centering, Automatic Speed Adaption, 3D κάμερα 360 μοιρών, Blind Sport Warning, Lane Keeping Assist, Rear Cross Traffic Alert και Occupant Safe Exit.
Οι παραγγελίες για το νέο Renault Austral αναμένεται να ξεκινήσουν στα μέσα του έτους, με το νέο SUV των Γάλλων να έρχεται στην Ελλάδα προς τα τέλη της χρονιάς.