Το δημοφιλές pick-up της Isuzu εμπλουτίζει την γκάμα του με μία νέα ήπια υβριδική πετρελαιοκίνητη έκδοση.
Η Isuzu συμβαδίζει με τις σύγχρονες τάσεις και ως γνωστόν δουλεύει ήδη πάνω σε μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του D-Max που θα κάνει την εμφάνισή της στα μέσα της επόμενης γενιάς. Οι Ιάπωνες όμως παρουσίασαν αυτές τις μέρες ένα νέο εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης για να ενισχύσει την εικόνα του δημοφιλούς pick-up.
Το νέο σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας συνδυάζεται με πετρελαιοκινητήρα και σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
BUY NOW
Το mild hybrid σύστημα σιγοντάρει τον 4κύλινδρο τουρμποντίζελ των 2,2 λίτρων και αποδίδει 164 ίππους και 400 Nm ροπή. Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι η προσθήκη του ήπια υβριδικού συστήματος έχει αναβαθμίσει την ποιότητα λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα και σε συνδυασμό με την τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, καταφέρει να παρουσιάζει αυξημένη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών περιστροφής. Λεπτομέρειες για το μικρό ηλεκτρομοτέρ ή την αντίστοιχου μεγέθους μπαταρία, δεν έδωσε η Isuzu.
Η έκδοση ονομάζεται 2.2 Ddi MaxForce, με το εξηλεκτρισμένο σύστημα να συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Η Isuzu αναφέρει ότι σε σχέση με την συμβατική έκδοση, η mild hybrid έχει 56% ροπή κατά την εκκίνηση και καταναλώνει 10% λιγότερο ντίζελ.
Τα πρώτα αυτοκίνητα θα κυκλοφορήσουν στις αγορές της Νότιας-Νοτιοανατολικής Ασίας τις επόμενες ημέρες, εμπλουτίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα του δημοφιλούς επαγγελματικού pick-up.
Προς το παρόν, είναι άγνωστη η διαθεσιμότητά του σε άλλες αγορές, αλλά με γνώμονα την έλευση του mild hybrid Toyota Hilux και του plug-in hybrid Ford Ranger στην ευρωπαϊκή αγορά, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα το δούμε να περνά την διώρυγα του Σουέζ.