Τρία νέα και εντυπωσιακά βελτιωμένα οχήματα θα παρουσιάσει μεταξύ άλλων η Nissan στην επιστροφή της στη φετινή έκθεση SEMA των Η.Π.Α.
H Nissan θα είναι παρούσα φέτος στη γνωστή άμερικάνικη έκθεση SEMA που θα ανοίξει τις πύλες της στις 2 Νοεμβρίου στο Las Vegas των Η.Π.Α. Στο δικό της περίπτερο η ιαπωνική εταιρία θα παρουσιάσει συνολικά έξι οχήματα, εκ των οποίων, τα δύο κατάλληλα βελτιωμένα για τους λάτρεις της περιπέτειας. Πάμε να τα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.
Nissan Project Overland Pathfinder
BUY NOW
Για εκείνους που θέλουν να κινούνται σε κάθε έδαφος μαζί με την οικογένεια τους, αλλά και να χρησιμοποιούν το SUV τους καθημερινά, η Nissan θα παρουσιάσει το Project Overland Pathfinder με αναβαθμίσεις σε όλα τα καίρια σημεία.
Η NISMO, το αγωνιστικό βελτιωτικό τμήμα των Ιαπώνων, εχει βάλει το χέρι του στην ανάρτηση με κιτ ανύψωσης που απομακρύνει το αμάξωμα του Pathfinder 50,8 χλστ. από το έδαφος, ενώ τα στάνταρ αμορτισέρ έχουν δώσει τη θέση του σε άλλα αερίου της Bilstein. Οι custom ζάντες των 18 ιντσών προέρχονται επίσης από τη NISMO και τα παντός εδάφους ελαστικά έχουν διαστάσεις 265/60.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται φυσικά μια σκηνή οροφής της NISMO σε πρωτότυπη μορφή, τέσσερεις εκτός δρόμου προβολείς έξι ιντσών στην οροφή, επίσης από το ιαπωνικό τμήμα, αλλά και προβολείς τεσσάρων ιντσών στον εμπρός προφυλακτήρα της Rigid. Στην οροφή έχει τοποθετηθεί, χαμηλή μπαγκαζιέρα 83 λίτρων της Roam και ο εμπρός custom προφυλακτήρας φέρει όλα τα απαραίτητα σημεία πρόσδεσης. Highlight το πτυσσόμενο Egoé Nestbox Camper Conversion Kit που ενσωματώνει μια μικρή κουζίνα αλλά και πλατφόρμα ύπνου.
Nissan Project Overland Frontier
Στο ίδιο πάνω-κάτω μήκος κύματος κινείται και το Project Overland Frontier που αξιοποιεί ως πλατφόρμα το νέο αμερικάνικο pick-up της Nissan, για ακόμη πιο σκληροτράχηλες εκτός δρόμου αναζητήσεις. Και σε αυτή την περίπτωση η NISMO έχει τοποθετήσει το δικό της κιτ ανύψωσης της ανάρτησης, επίσης στα 50,8 χλστ., αλλά και διαφορετικά ψαλίδια που αυξάνουν τις διαδρομές της ανάρτησης, σε συνδυασμό με τα αμορτισέρ της NISMO. Διαφορετικά, σε σχέση με του στάνταρ Frontier, είναι και τα φύλλα σούστας στον πίσω άξονα, τα οποία αυξάνουν και το ωφέλιμο βάρος που μπορεί να μεταφέρει το Frontier, ενώ οι ζάντες έχουν διάσταση 17 ιντσών και τα ελαστικά είναι 285/70. Στον τομέα των βελτιώσεων της απόδοσης του κινητήρα η NISMO έχει τοποθετήσει το δικό της σύστημα εξαγωγής με χρωμιωμένη απόληξη για το τελικό της εξάτμισης.
Ανάμεσα στις βελτιώσεις που κάνουν μοναδικό αυτό το Frontier είναι ο προφυλακτήρας βαρέως τύπου, οι έξτρα προβολείς σε προφυλακτήρα αλλά και μπροστά από τις εμπρός κολόνες, η πλατφόρμα ύπνου και η οροφή, όλα προερχόμενα από τον κατάλογο της NISMO. Εδώ βλέπουμε επίσης δύο μπαγκαζιέρες 83 λίτρων της Roam, έξτρα συρόμενο σύστημα αποθήκευσης αντικειμένων στην καρότσα, και ψυγείο και κομπρέσορα για τα ελαστικά, της ARB.
Στο εσωτερικό η Nissan έχει τοποθετήσει το παντός εδάφους Overlander σύστημα GPS της Garmin, μπαταρία λιθίου 40 Ah PLB40 της Dometic, για την τροφοδοσία μεταξύ άλλων του ψυγείου, αλλά και ηλιακό πάνελ για τη φόρτιση της!
Nissan «DocZ» 240Z
Με την έμπνευση να προέρχεται από τα Safari στο περίπτερο της Nissan θα φιλοξενείται και το «ιδιωτικό» «DocZ» 240Z, ένα διακριτικά φτιαγμένο Datsun 240Z toy 1971, το οποίο ανήκει στον Αμερικάνο ηθοποιό Sung Kang, ο οποίος έγινε ευρύτερα γνωστός μέσω της συμμετοχής του στη διάσημη σειρά ταινιών «Fast and Furious».
Ανάμεσα στις βελτιώσεις ξεχωρίζει εκείνη του αυθεντικού κινητήρα που έχει μεγαλώσει σε κυβισμό στα 2,8 λίτρα, φέρει custom κεφαλή και τριπλά Weber καρμπυρατέρ για την τροφοδοσία του και έχει αυξήσει σημαντικά την απόδοση του.
Η ανάρτηση αλλά και τα φρένα έχουν επίσης εκσυγχρονιστεί, ενώ οι ζάντες των 16 ιντσών είναι παρόμοιου στιλ με εκείνες που έφερε το υψηλότερης απόδοσης Datsun Z 432.
Nissan «Altimaniac»
Το πιο ακραίο Altima που έχει δημιουργηθεί ποτέ είναι το αγωνιστικό τέρας των 2.000 ίππων του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή drift, Chris Forsberg, το οποίο φέρει κάτω από το καπό του, σε σημαντικά βελτιωμένη μορφή, τον κινητήρα του «Γκοτζίλα», όπως είναι το παρατσούκλι του, GT-R. Αυτό είναι το ισχυρότερο και ταυτόχρονα πιο εξελιγμένο τετραθέσιο drift car στον κόσμο, σύμφωνα με τον δημιουργό του, αφού δημιουργήθηκε χωρίς περιορισμούς στην απόδοση του, με μοναδικό σκοπό, να ευχαριστεί ή να... τρομάζει τους τρεις έξτρα επιβάτες που μπορεί να μεταφέρει.
Το τέρας των 2.000 ίππων δημιουργήθηκε σε συνεργασία της Nissan με τις Valvoline και Trekk Consulting (εταιρεία εξέλιξης πλαισίων) και για τις αξιόπιστες, όπως τις χαρακτηρίζει, βελτιώσεις του κινητήρα φρόντισε η T1 Race Development, η οποία πρόσθεσε και ένα σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων. Να σημειωθεί τέλος ότι και τα τέσσερα καθίσματα με τον ανθρακονημάτινο σκελετό προέρχονται από την Recaro.
Nissan Rebelle Rally Frontier
Παρόν στο περίπτερο της ιαπωνικής εταιρίας θα είναι και το Nissan Frontier PRO-4X, με το οποίο οι Sedona Blinson και Lyn Woodward συμμετείχαν στο φετινό αμερικάνικο Rebelle Rally κατακτώντας την 6η θέση.
Nissan Z Proto Spec edition
Φυσικά από την παρουσία της Nissan στη φετινή SEMA δεν θα απουσιάζει ούτε και το ολοκαίνουριο Z, το οποίο θα είναι εκεί στην εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής έκδοση Proto Spec των μόλις 240 μονάδων. Μηχανικές αλλαγές μεταξύ αυτής της έκδοσης και των υπόλοιπων δεν υπάρχουν με την ισχύ του τρίλιτρου V6 με τους δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης να φτάνει στους 400 ίππους με το μοτέρ να συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο εννέα ταχυτήτων.
Φυσικά από την παρουσία της Nissan στη φετινή SEMA δεν θα απουσιάζει ούτε και το ολοκαίνουριο Z, το οποίο θα είναι εκεί στην εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής έκδοση Proto Spec των μόλις 240 μονάδων. Μηχανικές αλλαγές μεταξύ αυτής της έκδοσης και των υπόλοιπων δεν υπάρχουν με την ισχύ του τρίλιτρου V6 με τους δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης να φτάνει στους 400 ίππους με το μοτέρ να συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο εννέα ταχυτήτων.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ