Με τετραψήφια ροπή και με ένα άγριο σχεδιαστικό kit, η Mercedes GLE 63 S 4Matic+ Coupe μετατράπηκε με το άγγιγμα του οίκου Manhart σε ένα υπερυψωμένο σπορ θηρίο.
Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, η ονομασία «GER800» αυτής της μετατροπής προκύπτει από την αύξηση της ιπποδύναμης στους 800 PS, χάρη στην επέμβασης του βελτιωτικού οίκου στον -ήπια υβριδικό, πλέον- κινητήρα biturbo V8 των 4.0 λίτρων της τρέχουσας γενιάς AMG της Mercedes GLE.
Η επέμβαση περιλαμβάνει τροποποιημένους υπερτροφοδότες και την επιπρόσθετη μονάδα ελέγχου, που κοστολογείται 5.939 ευρώ και αυξάνει την ισχύ κατά 188 hp και 150 Nm. Το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτή η Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe να αποδίδει 800 hp και 1.000 Nm.
BUY NOW
Η ενίσχυση του κινητήρα συνοδεύεται -προαιρετικά, αν ο αγοραστής δεν φοβάται το Νόμο ή τους γείτονες- με δύο σπορ καταλύτες 300 κυψελών, οι οποίοι αυξάνουν σημαντικά το επίπεδο του σπορ ήχου του γερμανικού Coupe-SUV.
Μαζί με τις αλλαγές στον κινητήρα, το νέο δημιούργημα της Manhart έχει και τροποποιήσεις στη στάνταρ αερανάρτηση -και εναλλακτικά και νέους συνδέσμους- οι οποίες μειώνουν το ύψος του από το έδαφος κατά 3 εκατοστά.
Οι ζάντες «Concave One», σε σατινέ μαύρο με κίτρινες διακοσμητικές λωρίδες, έχουν διάσταση 23 ιντσών, ζυγίζουν 12,9 κιλά η καθεμία και η τετράδα τους αγγίζει τα 6.020 ευρώ!
Ντύνονται με ελαστικά 285/35ZR23 μπροστά και 325/30ZR23 πίσω, και πίσω από τις έξι διπλές ακτίνες τους κρύβονται κίτρινες δαγκάνες των φρένων. Βεβαίως, τόσο για τις ζάντες όσο και τα φρένα, η Manhart προσφέρει και εναλλακτικές επιλογές χρωμάτων.
Περνώντας στο αμάξωμα, οι επεμβάσεις του βελτιωτικού οίκου διευρύνουν σημαντικά το πλάτος χάρη στο widebody kit που σχεδίασε η TopCar. Σε πολλαπλά σημεία υπάρχουν κίτρινες λεπτομέρειες, και στις εικόνες αυτές βλέπετε το σκούρο πράσινο από όλα τα διαθέσιμα χρώματα.
Αντίστοιχα, το ουδόλως διακριτικό εσωτερικό διαθέτει αναρίθμητες ραφές κίτρινου χρώματος στο ταμπλό, στην κονσόλα και στα καθίσματα, τα οποία συνδυάζουν τις επενδύσεις δέρματος και Alcantara.
Η Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe επεκτείνει ακόμα περισσότερο το εύρος των αυτοκινήτων με τα οποία ασχολείται τα τελευταία χρόνια η Manhart. Παραδοσιακά εστίαζε περισσότερο στα σπορ αυτοκίνητα της BMW, ενώ τελευταία καταπιάστηκε -πέραν της Mercedes-AMG αυτής- και με διάφορα μοντέλα των Alfa Romeo, Cupra και ακόμη και με κλασικά αυτοκίνητα όπως η θρυλική Lancia Delta Integrale.