Η Γερμανία αντιτίθεται επισήμως στην απόφαση της ΕΕ για την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα το 2035, επικαλούμενη τις χιλιάδες θέσεις εργασίας και προτείνοντας την επέκταση της χρήσης βιοκαυσίμων.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ήδη υπερψηφίσει την απαγόρευση στις αυτοκινητοβιομηχανίες να πουλούν από το 2035 και μετά αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης βενζίνης ή diesel. Όμως, τώρα ο Γερμανός Καγκελάριος Olaf Scholz υποστηρίζει ότι οι θερμικοί κινητήρες μπορούν να συνεχίσουν το βίο τους, με συνθετικά βιοκαύσιμα, ώστε να προστατευθούν οι θέσεις εργασίας στη χώρα.
Παράλληλα, ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Volker Wissing τονίζει ότι τα εργοστάσια κατασκευής κινητήρων εσωτερικής καύσης απασχολούν αναρίθμητους εργαζόμενους, και συνεχίζει λέγοντας πως «θέλουμε να επιτρέψουμε την κατασκευή αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με το νέο τύπο των φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων, και μετά το 2035».
BUY NOW
Η αντιπολίτευση στη Γερμανία αντιτίθεται με τις θέσεις της κυβέρνησης της χώρας, λέγοντας ότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δεν έχει αποδεχθεί τους νέους τύπους των φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων. «Δυστυχώς, οι Πράσινοι, οι Φιλελεύθεροι και οι Σοσιαλδημοκράτες βαδίζουν στο δρόμο της ηλεκτροκίνησης» είπε ο Jens Gieseke, βουλευτής της Χριστιανοδημοκρατών (CDU).
Μετά την ψήφιση του Νόμου απαγόρευσης των αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα από το 2035 από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η απόφαση θα πρέπει να επικυρωθεί από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο - αλλά αναμένεται να υπάρξουν αντιδράσεις. Η πρόταση να επιτραπεί η συνέχιση της πώλησης υβριδικών αυτοκινήτων καταψηφίστηκε.
Όσα αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης ή diesel πουληθούν στην Ευρώπη μέχρι το 2035 θα παραμείνουν φυσικά σε κυκλοφορία, μέχρι μια απροσδιόριστη ημερομηνία. Οι τελικές αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναμένεται να ληφθούν μέχρι το τέλος αυτού του Ιουνίου.