Οι Γερμανοί τα αλλάζουν όλα -Επενδύουν δισεκατομμύρια ευρώ σε νέους κινητήρες βενζίνης
Μπορεί η Ευρωπαϊκή Ένωση να "πιέζει" συνεχώς για τη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, αλλά ολοένα και περισσότερες εταιρείες συνεχίζουν να επενδύουν δισεκατομμύρια στην τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Μετά από ένα μπαράζ δηλώσεων από αυτοκινητοβιομηχανίες ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψουν "αμαχητί" τους θερμικούς κινητήρες, η τελευταία εταιρεία που επιβεβαίωσε ότι θα επενδύσει ένα σημαντικό ποσό για τη διατήρηση της τεχνολογίας κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι η Mercedes.
Ο γερμανικός κολοσσός, ο οποίος έχει ήδη επενδύσει 14 δισεκατομμύρια ευρώ, περισσότερο από ό,τι είχε προγραμματίσει προηγουμένως, μέσω του Διευθύνοντος Συμβούλου της, Ola Källenius, ανέφερε ότι η συγκεκριμένη δαπάνη προορίζεται για "τεχνολογία καύσης υψηλής τεχνολογίας", ηλεκτροκίνηση και ψηφιοποίηση, αλλά χωρίς να διευκρινίσει ακριβώς το ποσό που πηγαίνει στην ανάπτυξη κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE).
BUY NOW
Ωστόσο, σχολίασε ότι τα χρήματα που δίνονται για τους "κλασικούς" κινητήρες είναι περισσότερα από ό,τι είχε προγραμματιστεί, κάτι που εναρμονίζεται με προηγούμενες δηλώσεις της εταιρείας ότι αυτή τη χρονική στιγμή θα δώσει περισσότερη έμφαση στα υβριδικά συστήματα, παρά στα αμιγώς ηλεκτρικά.
Η συγκεκριμένη επένδυση θα ωφελήσει και την επερχόμενη ανανέωση της S-Class, που αναμένεται να φτάσει το 2025, στην επίτευξη των ολοένα και αυστηρότερων στόχων εκπομπών ρύπων. Για τη ναυαρχίδα της εταιρείας, ο επικεφαλής της Mercedes ανέφερε ότι, με τους κανονισμούς εκπομπών Euro 7 και China 7 να γίνονται όλο και πιο αυστηροί υπό το πρίσμα της καταπολέμησης της υπερθέρμανσης του πλανήτη, η Mercedes-Benz δαπανά χρήματα για την ανάπτυξη, ώστε να διατηρήσει την τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE) ζωντανή μέχρι τη δεκαετία του 2030. Στη συνέχεια, συμπλήρωσε ότι έχουν ήδη επενδύσει πολύ περισσότερα χρήματα στην ανανέωση της νέας S-Class με κινητήρα καύσης από ό,τι συνήθως σε ένα facelift.
Παρά την προσοχή που έχει δοθεί αυτή τη χρονική περίοδο στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, η εταιρεία διαψεύδει τις φήμες ότι η εξέλιξη της νέας πλατφόρμας MB.EA Large, που προορίζεται για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, έχει σταματήσει. Αντιθέτως, ανέφερε ότι "τρέχει με μεγάλη ταχύτητα", ώστε να είναι έτοιμη να αποτελέσει τη βάση για τις επόμενες EQS και EQE, ενώ σε εξέλιξη είναι και τα σχέδια για τη δημιουργία οκτώ εργοστασίων που θα παράγουν μπαταρίες για τα ηλεκτρικά της μοντέλα, αν και θα είναι έτοιμα "λίγο αργότερα" από τις αρχικές εκτιμήσεις.
Η Mercedes-Benz μπορεί να έχει υποχωρήσει λίγο ως προς την ηλεκτροκίνηση, αλλά ο Διευθύνων Σύμβουλος συνεχίζει να επιμένει ότι ο στόχος της εταιρείας είναι να γίνει ουδέτερη σε άνθρακα έως το 2040, έστω κι αν ακολουθήσει μια διαφορετική διαδρομή για να φτάσει εκεί.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ