Καθώς η τεχνολογία των μπαταριών εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, η Porsche φιλοδοξεί να πετύχει τα προσεχή χρόνια αυτονομία 1.300 km και φόρτιση σε 15 λεπτά των μελλοντικών της ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Μέχρι στιγμής γνωρίζαμε ότι τέτοιου επιπέδου αυτονομία και ταχύτητα φόρτισης θα καταστούν εφικτές με τις μπαταρίες στέρεου τύπου, οι οποίες θα είναι έτοιμες να περάσουν στην παραγωγή περί τα τέλη της δεκαετίας που διανύουμε. Ωστόσο, η γερμανική εταιρεία εκτιμά ότι μπορεί να φτάσει στον ίδιο στόχο «μεσοπρόθεσμα», με τις υπάρχουσες μπαταρίες ιόντων-λιθίου.
Σε άρθρο που δημοσίευσε η εταιρεία στο περιοδικό της «Porsche Engineering», κορυφαίοι ηλεκτρολόγοι-μηχανικοί του Zuffenhausen αναφέρουν ότι η χρήση ανοδίων σιλικόνης αντί γραφίτη στις μπαταρίες θα καταστήσει εφικτή την «αυτονομία 1.300 χιλιομέτρων και την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε λιγότερα από 15 λεπτά».
BUY NOW
Τέτοιου επιπέδου αυτονομία ενδεχομένως προϋποθέτει τη χρήση μεγάλου μεγέθους μπαταριών, οι οποίες όμως έτσι κι αλλιώς τοποθετούνται ήδη στα μεγαλύτερα ηλεκτρικά SUV της ευρωπαϊκής αγοράς - όπως θα συμβεί και με την αμιγώς ηλεκτρική Cayenne και το νέο επταθέσιο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της εταιρείας της Στουτγάρδης.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας ανοδίων σιλικόνης στις μπαταρίες ιόντων-λιθίου θα επιφέρει μια σχετικά σύντομη βελτίωση της αυτονομίας και του χρόνου φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, πριν φτάσουν στην αγορά οι νέες μπαταρίες στέρεου τύπου - οι οποίες θα προσφέρουν 50% βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα, πετυχαίνοντας αντίστοιχη αύξηση της αυτονομίας με μπαταρία ίδιων διαστάσεων είτε την ίδια αυτονομία με το μισό βάρος.