Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο ηλεκτρικό SUV της Ford

Ford SUV Electric

Η Ford Ευρώπης προετοιμάζει ένα μεσαίο SUV για το 2023 και ένα Sport Crossover για το 2024, και ήδη το πρώτο βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο δοκιμών εξέλιξης στους δημόσιους δρόμους της Γερμανίας - πριν αποκαλυφθεί τον ερχόμενο Μάρτιο.

Οι «κατασκοπευτικές» εικόνες έξω από το Electrification Centre της εταιρείας του μπλε οβάλ στην Κολωνία, παρέχουν την πιο σαφή εικόνα που έχουμε μέχρι στιγμής για το μεσαίο ηλεκτρικό SUV.

Από αυτές, παρά το μακουφλάζ, μπορούμε να διακρίνουμε μια πολυγωνική «γρίλια» στο ρύγχος που ενδεχομένως παραπέμπει σε εκείνη της Mustang Mach-E.

Διακρίνεται, παράλληλα, η τοποθέτηση σε αρκετά υψηλό σημείο του ρύγχους των φωτιστικών σωμάτων, που ενδέχεται να αποτελούνται από μια LED φωτεινή γραμμή. Όσο για τα πίσω φώτα, αυτά φαίνεται να είναι πιο ογκώδη - ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχεί και η σχετικά μεγάλη πτέρυγα στην απόληξη της οροφής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μέγεθος του πρώτου ηλεκτρικού SUV της Ford Ευρώπης θα είναι παρεμφερές με του Volkswagen ID.4, το οποίο του δανείζει και την πλατφόρμα ΜΕΒ του ομίλου VW και τα συστήματα ηλεκτροκίνησής του.

Η αρχιτεκτονική αυτή χωρά μπαταρία μέχρι και 77 kWh, που σημαίνει ότι -σύμφωνα με τη Ford- η αυτονομία θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα. Παράλληλα, με τη χρήση ενός ηλεκτροκινητήρα το SUV αναμένεται να αποδίδει περί τους 146 ίππους, ενώ με δύο ηλεκτρικά μοτέρ να φτάνει του 295 hp και, φυσικά, να είναι τετρακίνητο.

Το SUV αυτό θα εισάγει τη «σχεδιαστική γλώσσα» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ford Ευρώπης, με μια νέα επιχειρησιακή οντότητα που ονομάζεται «Ford Model e» - παραπέμποντας, ηχητικά, στο επαναστατικό Model T του Henry Ford, το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της ιστορίας. Το 2024, έτσι, η Ford θα διαθέτει στην Ευρώπη τέσσερα ηλεκτρικά SUV: το μεσαίο, το Sport Crossover, την EV εκδοχή του Puma και φυσικά τη Mustang Mach-E.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα δύο πρώτα θα βασίζονται στην πλατφόρμα ΜΕΒ, ώσπου η Ford να ολοκληρώσει την εξέλιξη της δικής της ηλεκτρικής πλατφόρμας, που θα βάλει τέλος στη συνεργασία του μπλε οβάλ με τη Volkswagen. Θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Κολωνίας, το οποίο εκσυγχρονίζεται με επένδυση της τάξης των 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τη συναρμολόγηση των μπαταριών τους.

Το Sport Crossover του 2024 αναμένεται να βασίζεται στο σπορτίφ VW ID.5 GTX, και να είναι μια Coupe-SUV και σπορ εκδοχή του μεσαίου SUV που αναμένεται να κάνει την επίσημη πρεμιέρα του τον Μάρτιο του 2023. Σύμφωνα με τη Ford, πάντως, τα δύο αυτά νέα SUV «αναμφίβολα θα έχουν την εμφάνιση και την οδική συμπεριφορά ενός αυθεντικού Ford».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθώς τα δύο αυτά SUV θα παράγονται στην Κολωνία, στη γραμμή παραγωγής του Fiesta μετά το τέλος της παραγωγής του εμβληματικού supermini τον προσεχή Ιούνιο, το Puma EV θα παράγεται στο εργοστάσιο της Ford στη Ρουμανία - στη θέση του crossover EcoSport, που επίσης θα «κοπεί» οριστικά από τη γκάμα της εταιρείας.

Τέλος, μαζί με τα νέα της αυτά ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα, η Ford Ευρώπης επιβεβαίωσε ότι στην ήπειρό μας θα διαθέσει τέσσερα νέα επαγγελματικά, αμιγώς ηλεκτρικά ελαφρά φορτηγά μέχρι το 2024.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ