Οθόνες στους τροχούς των αυτοκινήτων -Η νέα τεχνολογία που φέρνει την επανάσταση

mercedes-wheels-3

Οι πρωτοποριακές καινοτομίες στον τομέα της αυτοκίνησης έχουν γίνει συνώνυμο της Mercedes-Benz, με πιο πρόσφατο δείγμα την εγκατάσταση οθονών στους τροχούς των οχημάτων της.

Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες ελαττώνουν τον αριθμό ή το μέγεθος των οθονών στα οχήματά τους, είτε για να περιορίσουν το κόστος παραγωγής, είτε για να καλύψουν τις προτιμήσεις μίας μερίδας του αγοραστικού κοινού που βρίσκει πιο εύχρηστα τα φυσικά, «παραδοσιακά» κουμπιά.

Από την άλλη μεριά, η Mercedes-Benz, μία από τις ηγέτιδες δυνάμεις της αυτοκίνησης, γνωστή για τη διαρκή τεχνολογική εξέλιξη των οχημάτων της, στρέφεται προς το αντίθετο μονοπάτι. Και αυτό γιατί η γερμανική εταιρεία κατέθεσε μία νέα ευρεσιτεχνία στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ, η οποία αφορά στην εγκατάσταση οθονών στους τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
mercedes-wheels-2

Απ' όσα γνωρίζουμε ως τώρα, η εικόνα που θα προβάλλεται στους τροχούς θα μπορεί να ρυθμιστεί είτε από το σύστημα πολυμέσων, είτε από εφαρμογή στο κινητό, ακόμη και απευθείας από την οθόνη των τροχών, αφού πιθανότατα θα πρόκειται για οθόνες αφής. Σύμφωνα με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, η οθόνη θα μπορούσε να καλύπτει ολόκληρο τον τροχό ή μόνο ένα τμήμα του, ενώ τα δεδομένα που θα προβάλλονται αποστέλλονται ασύρματα.

Οι οθόνες θα εξοπλίζονται με αισθητήρες που θα μετρούν την ταχύτητα και την επιτάχυνση κάθε τροχού, επιτρέποντας έτσι τη διαρκή προσαρμογή της απεικόνισης, ώστε να προβάλλεται ανά πάσα στιγμή καθαρή εικόνα με σταθερό προσανατολισμό, ανεξαρτήτως της ταχύτητας των τροχών.

mercedes-wheels-1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι οθόνες στους τροχούς θα καλύπτονται από μία προστατευτική μεμβράνη ώστε να προφυλάσσονται από την επαφή με άλλες επιφάνειες ή αντικείμενα, όπως για παράδειγμα από την επαφή με το πεζοδρόμιο ή τα πετραδάκια στον δρόμο. Οι κάμερες που θα είναι εγκατεστημένες στους τροχούς θα μπορούν να αξιοποιηθούν για την αποστολή χρήσιμων πληροφοριών στην καμπίνα, όπως για παράδειγμα κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος ή την οδήγηση σε χωμάτινες επιφάνειες.

Επίσης, το συγκεκριμένο σύστημα θα μπορούσε να ενισχύσει και την ασφάλεια των επιβατών, καθώς όταν για παράδειγμα έχει μειωθεί η πίεση ενός ελαστικού, ο τροχός θα μπορούσε να χρωματίζεται αυτόματα κόκκινος ή κίτρινος, ενημερώνοντας έτσι αμεσότερα τον οδηγό για την ύπαρξη προβλήματος.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ