Citroen e-C3

Ποια κινεζική εταιρεία είναι έτοιμη να ανοίξει και δεύτερο εργοστάσιο στην Ευρώπη

BYD factory

Μετά από το νεότευκτο εργοστάσιό της στην Ουγγαρία, η κινεζική BYD εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επεκτείνει την κατασκευή των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων και σε μια νέα μονάδα, στην Ισπανία.

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να επεκτείνει τη βιομηχανική της παρουσία στην Ευρώπη πέρα από το εργοστάσιό της στην Ουγγαρία, σε ένα καινούριο στην Ισπανία εφόσον οι συνθήκες είναι ευνοϊκές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πλαίσιο εκδήλωσης για την παρουσίαση του Sealion 7, ο γενικός διευθυντής της BYD Ιβηρικής, Alberto de Aza, δήλωσε: «Η Ισπανία είναι μια ιστορική βιομηχανική χώρα παραγωγής οχημάτων. Αν οι συνθήκες είναι σωστές, γιατί όχι;»

Ο στόχος της BYD είναι να επεκτείνει τον ηγετικό της ρόλο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, όπως κάνει ήδη σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς ο de Aza τονίζει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι «η οριστική λύση για τη βιώσιμη κινητικότητα».

Εύκολα μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι βασική αιτία για τις σκέψεις της BYD είναι ο δασμός που επέβαλλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα από την Κίνα για διάστημα έως πέντε ετών, επηρεάζοντας κατασκευαστές όπως η BYD. Ωστόσο, το ποσοστό για τη BYD (17%) είναι πολύ χαμηλότερο από το 35,3% που επιβλήθηκε σε άλλους κατασκευαστές, όπως η SAIC.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, ο de Aza υποβάθμισε τη σημασία αυτών των δασμών για τη BYD, δηλώνοντας ότι η εταιρεία είναι "παγκόσμια" και ήδη κατασκευάζει οχήματα σε πολλές ηπείρους. Άλλωστε, από το 2025 η BYD θα ξεκινήσει την παραγωγή των αυτοκινήτων της στην Ευρώπη μέσω του εργοστασίου της στην Ουγγαρία.

Σε ερώτηση αν η BYD θα εξετάσει την ίδρυση εργοστασίου στην Ισπανία, ο de Aza απάντησε: «Οι αποφάσεις λαμβάνονται με βάση την ανταγωνιστικότητα. Αν οι συνθήκες είναι σωστές, γιατί να μην το εξετάσουμε;».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενδεικτική της φιλοδοξίας της BYD είναι η άφιξη του Sealion 7 -ενός SUV επιδόσεων με αυτονομία έως 500 χιλιομέτρων- στην Ευρώπη, καθώς και η σχεδιαζόμενη είσοδος της πολυτελούς μάρκας Denza στην ευρωπαϊκή αγορά το 2024.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ