H... «ομιχλώδης» φαντασίωση μιας Alfa Romeo Giulia QV Wagon

Alfa Romeo Giulia QV Wagon render

H Alfa Romeo βρίσκεται στον «πυρετό» εξέλιξης των νέων της SUV/Crossovers στη νέα της εποχή της Stellantis, και μια QV Wagon έκδοση της Guilia δεν είναι στα «σκαριά» - όμως ένας αυτόνομος designer φαντάστηκε πώς θα μπορούσε να ήταν.

Παρότι η κλασσική, αρχέγονη Guilia των δεκαετιών του 1960 και ΄70, όπως και οι διάδοχοί της 156 και 159, διέθεταν πληθώρα αμαξωμάτων -sedan, coupe, wagon, convertible-, η σύγχρονη Giulia εξ αρχής παρήχθη αποκλειστικά σε sedan έκδοση, και αυτό δεν αναμένεται να αλλάξει μέχρι να φτάσει στο τέλος του δρόμου της.

Ίσως αυτό να οφείλεται στην επέλαση των SUV/Crossovers, που πήραν ολοκληρωτικά τη θέση σχεδόν κάθε άλλου είδους αμαξώματος τα τελευταία χρόνια. Όμως, ένα παλιό, καλό wagon είναι ακόμα μια πρακτική και ελκυστική λύση για πολλούς, όπως αποδεικνύει π.χ. η επερχόμενη BMW Μ3 Touring - και μπορεί, επίσης, να είναι αρκετά σπορτίφ και όμορφη - σαν την Alfa Romeo Giulia QV Wagon που φαντασιώθηκε και σχεδίασε ψηφιακά ο αυτόνομος designer «Sugar Chow».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα αρχικά QV, Quadrifoglio Verde (πράσινο τετράφυλλο τριφύλλι) είναι για την Alfa Romeo ό,τι και το γράμμα Μ για τη BMW: αντιπροσωπεύουν τις πανίσχυρες, κορυφαίες σπορ εκδόσεις της. Τώρα ο σχεδιαστής που υπογράφει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως Sugar Design τοποθέτησε τα αρχικά αυτά σε μια θεωρητική Guilia Wagon, στο πλαίσιο της εντυπωσιακής σειράς «Touring the world!» των ψηφιακών σχεδίων του.

Ο «Sugar Chow», μάλιστα, έβαλε το σχέδιο της Alfa Romeo Giulia QV Wagon μέσα σε ένα πέπλο ομίχλης, πιθανώς θέλοντας να τονίσει το μυστηριώδη χαρακτήρα μιας τέτοιας έκδοσης, είτε το ομιχλώδες τοπίο στο οποίο βρισκόταν η Alfa Romeo στα χρόνια της σύγχρονης Giulia - πριν ξεκινήσει την αναγέννησή της με τις επενδύσεις και υποδομές του ομίλου Stellantis.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε μια εποχή, όμως, που όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρειάζονται μαζικές πωλήσεις και άμεση κερδοφορία, προκειμένου είτε να αναστηλωθούν (όπως η Alfa Romeo) είτε να επενδύσουν στις ηλεκτρικές τεχνολογίες του μέλλοντος, μια αναπόφευκτα περιορισμένου κοινού και ακριβή Giulia QV Wagon δεν έχει επιχειρηματικό λόγο ύπαρξης. Ακόμα κι αν διέθετε τον twin-turbo V6 κινητήρα 505 ίππων της Ferrari.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ