Ένα εμπορικό «υπερόπλο», όπως μια νέα, σύγχρονη γενιά του Fiat Punto, θα ήταν πολύ χρήσιμο αυτό τον καιρό στη Fiat - και η Stellantis διαθέτει ήδη την πλατφόρμα στην οποία θα μπορούσε να βασιστεί.
Ο γιγάντιος όμιλος της Stellantis ανακοίνωσε πρόσφατα τα νέα της σχέδια για τις γραμμές παραγωγής των ιταλικών του εργοστασίων. Στη μονάδα παραγωγής του Pomigliano d'Arco, όπου παράγεται το νέο Grande Panda μεταξύ άλλων, έχει ανατεθεί η παραγωγή της νέας πλατφόρμας STLA Small.
Η STLA Small έχει σχεδιαστεί για συμπαγή αυτοκίνητα, μικρών διαστάσεων. Μπορεί να φιλοξενήσει οχήματα των κατηγοριών A, B και C, με μήκος έως 4,2 μέτρα. Όπως και οι υπόλοιπες πλατφόρμες της Stellantis, είναι ευέλικτη και κατάλληλη για οχήματα είτε με υβριδικές είτε με αμιγώς ηλεκτρικές μονάδες ισχύος.
BUY NOW
Το νέο Fiat Punto θα μπορούσε να κατασκευαστεί πάνω σε αυτή την πλατφόρμα, πετυχαίνοντας τη δημιουργία του με μικρότερο κόστος, χάρη στις οικονομίες κλίμακας.
Η αναγέννηση ενός μοντέλου που υπήρξε θεμελιώδες στο παρελθόν για την ιταλική εταιρεία, αλλά και η εμπορικότητα της κατηγορίας Β των αυτοκινήτων πόλης, θα μπορούσαν να βοηθήσουν τη Fiat να ανακτήσει τις δυνάμεις της μετά από τη φετινή χρονιά - που ήταν μία από τις χειρότερές της όσον αφορά στις πωλήσεις.
Το Fiat Punto υπήρξε ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε από εκατομμύρια Ευρωπαίους οδηγούς, συμπεριλαμβανονένων των Ελλήνων. Ακόμα κι αν μια σύγχρονη εκδοχή του διαφέρει από τις προηγούμενες γενιές, το όνομα Punto θα μπορούσε να αναζωογονήσει τη θέση της Fiat στην αγορά.
Η επιτυχία θα μπορούσε να εξαρτηθεί από τη διατήρηση της ίδιας φιλοσοφίας, με πυρήνες την ελκυστική εμφάνιση, τις προσιτές τιμές και τις σπορ εκδόσεις. Πολλοί πιστεύουν ότι με την αλλαγή του διευθύνοντος συμβούλου της Stellantis, ο διάδοχος του Carlos Tavares (που θα επιλεγεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025) θα μπορούσε να προκρίνει εντέλει την αναγέννηση ενός εκ των σπουδαιότερων Fiat της σύγχρονης εποχής.