Την ίδια απορία είχε και ένας Αμερικανός Youtuber και αποφάσισε να δυναμομετρήσει την δική του BMW M3 Ε46.
Είναι γεγονός ότι λόγω φυσιολογικών φθορών, η απόδοση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης μειώνεται ελαφρώς όσο γράφει χιλιόμετρα στο κοντέρ του. Πόσο μάλλον όταν έχει διανύσει σχεδόν 300.000 χλμ., όπως η συγκεκριμένη BMW M3 E46, έχοντας κάτω από το καπό της έναν από τους πιο ενδιαφέροντες ατμοσφαιρικούς κινητήρες, με ειδική απόδοση που ξεπερνά τους 100 ίππους/λίτρο.
Στη στάνταρ του μορφή ο εργοστασιακός εν σειρά εξακύλινδρος των 3,2 λίτρων της BMW M3 E46 απέδιδε 343 ίππους (στο στρόφαλο και ο κάτοχος του καναλιού Vehicle Virals στη γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αποφάσισε να ανακαλύψει πόσα από αυτά τα άλογα είναι… ζωντανά έπειτα από δύο 10ετίες και 278.500 χιλιόμετρα.
BUY NOW
Η BMW M3 E46 αγοράστηκε από τον ιδιοκτήτη της για ένα ποσό λίγο πάνω από τα 2.500 ευρώ, λόγω ελατωματικού SMG κιβωτίου. Ο κάτοχος αναφέρει ότι ξόδεψε άλλα 1.350 ευρώ σε ανταλλακτικά, ενώ το χαλασμένο κιβώτιο κατέβηκε και τη θέση του πήρε ένα χειροκίνητο. Συνολικό κόστος στα 4.200 ευρώ (μόνο στις Η.Π.Α. αυτά δυστυχώς), χωρίς να αναφέρεται εκείνο για τον επαναπρογραμματισμό της ECU, τις μετατροπές στο σύστημα εξαγωγής αλλά και για το φίλτρο αέρα που είναι aftermarket, μαζί με τον εργοστασιακό παπά που απουσιάζει.
Τελικά και έπειτα από τη δυναμομέτρηση που μπορείτε να δείτε και στο video που ακολουθεί, η εν λόγω M3 έβγαλε ούτε λίγο ούτε πολύ 290 ίππους στους πίσω τροχούς της, με τον κινητήρα να μην βρίσκεται εμφανώς στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, κάτι που λογικά δεν οφείλεται τόσο στα χιλιόμετρα που έχει διανύσει όσο στην κακή συντήρηση. Μια γενική εκτίμηση δείχνει πως οι ίπποι που απέδωσε στον τροχό, βρίσκονται εντός των φυσιολογικών ορίων και παρά τις αμφιβόλου ποιότητας μετατροπές, ενώ δεν αποκλείεται να πάρει… ελαφρώς τα πάνω του, έπειτα από ένα καλό σέρβις σε μια επίσημη αντιπροσωπεία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ