Δεν έχουν τέλος τα προβλήματα για αυτοκινητοβιομηχανία -Ποια εταιρεία φλερτάρει με την καταστροφή

Παραγωγή αυτοκινήτων

Μία ακόμη αίτηση πτώχευσης από πιστωτή έφτασε στα γραφεία της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας η οποία ήθελε να εκθρονίσει την Tesla.

Έχει συνέχεια το μαύρο οικονομικό σίριαλ με πρωταγωνίστρια την κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, Evergrande NEV, που ανήκει στην China Evergrande Group, δηλαδή την πιο χρεωμένη εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων στον κόσμο.

Αυτό διότι ένας ακόμη πιστωτής της Evergrande NEV κατέθεσε αίτηση πτώχευσης εναντίον της, εξέλιξη που προσθέτει ακόμα μεγαλύτερη πίεση στους εκκαθαριστές ώστε να συγκεντρώσουν κεφάλαια για την αποπληρωμή των πιστωτών αλλά και για την εύρεση επενδυτή.

Η νέα αίτηση πτώχευσης -τρίτη κατά σειρά- κατατέθηκε από την εταιρεία Zhejiang Chint Electrics λόγω εκπρόθεσμου ανεξόφλητου χρέους. Η συγκεκριμένη αίτηση φέρει ημερομηνία 4 Σεπτεμβρίου, και θα εξεταστεί από το δικαστήριο στις 18 Σεπτεμβρίου ώστε να αποφασιστεί αν εκκινήσει πτωχευτική διαδικασία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
evergrande nev

Με ανακοίνωσή της, η Evergrande NEV γνωστοποίησε ότι έλαβε σχετική ειδοποίηση από το δικαστήριο, επισημαίνοντας ότι ακόμα και να γίνει αποδεκτό το αίτημα του πιστωτή, ο αντίκτυπος στην εταιρεία θα είναι μικρός, καθώς οι παραγωγικές και λειτουργικές δραστηριότητές της είναι ήδη πολύ περιορισμένες.

Τον περασμένο μήνα, η Evergrande NEV είχε ανακοινώσει ότι ένα δικαστήριο στην πόλη Γκουανγκτζού αποφάσισε ότι δύο θυγατρικές της -οι Evergrande New Energy Vehicle και Evergrande Smart Automotive- θα έπρεπε να τεθούν σε πτώχευση και αναδιοργάνωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
evergrande nev

Λίγο πριν την ετυμηγορία του δικαστηρίου, η Evergrande NEV είχε προειδοποιήσει ότι πτώχευση θα είχε ουσιαστικό αντίκτυπο στην παραγωγή αυτοκινήτων και γενικότερα την εύρυθμη λειτουργία της.

Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρή ζημιά 20,3 δισ. γουάν (2,9 δισ. δολάρια) για το πρώτο μισό του 2024, σχεδόν τρεις φορές μεγαλύτερη από το αντίστοιχο διάστημα του 2023 (6,9 δισ. δολάρια). Στόχος της εταιρείας ήταν να αποτελέσει τον άμεσο ανταγωνιστή της Tesla, κάτι το οποίο ποτέ δεν κατέστη δυνατό.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ