SEAT Cordoba: Γιατί η αναγέννησή του θα ήταν μια καλή ιδέα

Seat Cordoba render

Σε μια εποχή που οι τιμές των αυτοκινήτων εκτοξεύονται, ένα προσιτό και ποιοτικό συμπαγές, οικογενειακό sedan της SEAT, βασισμένο και πάλι στο Ibiza, δεν θα ακουγόταν καθόλου κακή ιδέα.

Παρότι το sedan, ως αμάξωμα, υποκύπτει όλο και περισσότερο στην παντοκρατορία των SUV, δεν παύει να είναι μια πρακτική εναλλακτική για μια οικογένεια, ειδικά αν αυτή δεν έχει τη δυνατότητα να ακολουθήσει -από άποψη κόστους- τη μόδα των υπερυψωμένων B-SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η SEAT έχει μακρά παράδοση στα sedan: θυμηθείτε τα 131, 132, έπειτα το Gredos, και τέλος το Toledo και το Cordoba. Κι επιπλέον, ο προσανατολισμός του της έχει χαράξει ο όμιλος Volkswagen την ωθεί προς μια value-for-money εμπορική παρουσία. Με όλα αυτά, δεν θα ήταν ενδιαφέρουσα πρόταση μια αναβίωση του Cordoba;

Ο ιδιώτης σχεδιαστής ‘X-Tomi Design’ θεωρεί πως θα ήταν, και προχώρησε στον -ανεπίσημο, βεβαίως- ψηφιακό μετασχηματισμό του Ibiza σε sedan, για να δείξει πώς θα μπορούσε να ήταν ένα σύγχρονο Cordoba.

Στο ψηφιακό αυτό σχέδιο βλέπουμε την προσθήκη και τρίτου όγκου στο πίσω μέρος του Ibiza, ο οποίος αυξάνει το μήκος του αυτοκινήτου στα 4,4 μέτρα και το χώρο αποσκευών πάνω από τα 500 λίτρα.

Αν το SEAT Cordoba ερχόταν σήμερα στην αγορά θα μοιραζόταν τους κινητήρες βενζίνης TSI με το Ibiza, δηλαδή την τρικύλινδρη μονάδα 1.0 λίτρου με 95 και 115 ίππους όσο και την επιλογή των 150 ίππων με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρου. Σε συνδυασμό με τα χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων και το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 ταχυτήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από πλευράς τιμής, λαμβάνοντας υπόψη ότι το Ibiza ξεκινά από τα 17.500 ευρώ και το Arona από τα 20.000 ευρώ, το Cordoba θα μπορούσε να βρίσκεται κάπου στη μέση - δηλαδή να τιμάται 19.000 ευρώ στη βασική του έκδοση.

Όμως, σε αντίθεση με το Ibiza που σύντομα να ανανεωθεί για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία, η αναβίωση του Cordoba δεν είναι στα πλάνα της SEAT - τουλάχιστον από όσα γνωρίζουμε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπάρχει, άλλωστε, το SUV Arona για όσους αναζητούν κάτι ακόμα πιο ευρύχωρο από το Ibiza. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι και η Dacia, η value-for-money εταιρεία της Renault, κατήργησε το sedan Logan για να κάνει χώρο για το SUV Duster αλλά και το Crossover/MPV Jogger.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ