Λίγες εταιρείες μπορούν να παντρέψουν με επιτυχία το παλιό με το σύγχρονο, και σίγουρα μία από αυτές είναι η Alfa Romeo.
Ο σχεδιαστής Guilherme Araujo δημιούργησε μια ανεξάρτητη από την Alfa Romeo μελέτη που μας παρουσιάζει ένα κουπέ με την ονομασία GTS με σχεδιαστικές αναφορές από το ένδοξο παρελθόν της μιλανέζικης φίρμας.
Αναντίλεκτα, ο κόσμος της αυτοκίνησης θα ήταν πλουσιότερος εάν όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές δημιουργούσαν μοντέλα σαν την BMW M2. Η τελευταία αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τον Βραζιλιάνο σχεδιαστή αυτοκίνητων, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει ένα πανομοιότυπο σε διαστάσεις και χαρακτήρα κουπέ επιδόσεων, έτσι απλά για διασκέδαση.
BUY NOW
Το σχεδιαστικό πρωτότυπο δένει με μεγάλη μαεστρία τις γραμμές και τις καμπύλες επιφάνειες του παρελθόντος, δίνοντας τον απαραίτητο νεορετρό χαρακτήρα. Πρόκειται για μια αναγέννηση της Giulia Sprint που φωνάζει από μακριά το ποιόν και την καταγωγής της.
Κύριο χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης σχεδιαστικής σπουδής είναι η μεγάλη οριζόντια μάσκα με τον μικρών διαστάσεων θυρεό και τα στρογγυλά φώτα τύπου LED. Το καπό με την μεγάλη καμπυλότητα έχει αεραγωγούς στο μπροστινό του τμήμα που βοηθούν στην αεροδυναμική και την ψύξη, ενώ δένει αρμονικά και με τα πολύ φαρδιά πλαϊνά φτερά. Στο πλάι συναντάμε μικρές κάμερες που παίζουν τον ρόλο εξωτερικών καθρεφτών, ενώ χαμηλά υπάρχουν αεροδυναμικής σχεδίασης μαρσπιέ. Πίσω, τα πράγματα είναι πιο απλά με οριζόντια LED φώτα και κάθετο τρίτο φως στοπ, καθώς και έναν αεροδυναμικό διαχύτη.
Ο σχεδιαστής της συγκεκριμένης Alfa Romeo GTS δεν ασχολήθηκε με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά βλέποντας τις αναλογίες και γνωρίζοντας το ερέθισμα που τον προκάλεσε στο να προχωρήσει στην σχεδίαση του συγκεκριμένου μικρού ιταλικού κουπέ, τότε μιλάμε για έναν άμεσο ανταγωνιστή της BMW M2 που θα του ταίριαζε ο V6 των 2,9 λίτρων και των 510 ίππων της Giulia Quadrifoglio.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ