Πολύ καλά τα πηγαίνει στις πωλήσεις του το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Skoda, κερδίζοντας το κοινό που αγοράζει σήμερα ένα EV.
Το Skoda Enyaq iV βασίζεται στη διαμορφώσιμη πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων MEB του Ομίλου VW και από την στιγμή που λανσαρίστηκε στην Νορβηγία, την σημαντικότερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ευρώπης, έγινε το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό μοντέλο του γερμανικού Ομίλου, μπροστά από το αδελφό ID.4. Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες αγορές, όπως αυτή της Ολλανδίας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων, το Enyaq iV ήταν τον Ιούνιο το πέμπτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό μοντέλο της Ευρώπης με 5.870 αυτοκίνητα, πίσω από τα Tesla Model 3, Renault Zoe, Volkswagen ID.3 και ID.4. Όμως, ο Γερμανός αναλυτής Matthias Schmidt αναφέρει ότι εάν βγάλουμε από την εξίσωση των συνολικών πωλήσεων τα εταιρικά αυτοκίνητα των ανθρώπων της Volkswagen και το στόλο των αυτοκινήτων στις εταιρείες car sharing, τότε βλέπουμε ότι το Enyaq iV τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα των πωλήσεων σε σχέση με τα “αδέλφια” του, ξεπερνώντας τόσο το ID.3 όσο και το ID.4.
BUY NOW
Το Skoda Enyaq iV έχει χαμηλότερη τιμή εκκίνησης από τα Volkswagen ID.3 και ID.4 και όπως είναι ευκόλως κατανοητό και αναφέρει και ο κ. Schmidt, είναι ένα στοιχείο που σίγουρα βοηθά για την καλή του εμπορική πορεία.
Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda όμως έχει και έναν ακόμα άσσο στο μανίκι του που βοηθά στην πιο χαμηλή τιμή πώλησης. Και αυτός δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι κατασκευάζεται στο μεγάλο εργοστάσιο της Skoda στη Μλάντα Μπόλεσλαβ της Τσεχίας, έναντι του Τσβικάου στη Γερμανία του Volkswagen ID.4, αποτελώντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα από πλευράς κόστους κατασκευής.
Επιπλέον, η πιο συμβατική συνολικά σχεδίαση του Skoda Enyaq iV σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα του Ομίλου που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα MEB, αρέσει σε αρκετούς και τους βοηθά να κάνουν το πρώτο βήμα προς την ηλεκτροκίνηση.