Το Spartacus δείχνει πώς θα μπορούσε να ήταν ένα καθηλωτικό SUV της Bugatti

Bugatti Spartacus render

Η απουσία της Bugatti από τα υπερπολυτελή SUV επιδόσεων είναι εκκωφαντική, αλλά ένας ιδιώτης σχεδιαστής έχει τη δική του πρόταση για τη γαλλική εταιρεία: το Spartacus.

Οι μόνοι κατασκευαστές supersport και υπερ-πολυτελών αυτοκινήτων που δεν έχουν ακόμα υποκύψει στην παγκόσμια παλίρροια των SUV είναι η Bugatti και η McLaren. Δεν υποκύπτουν σε αντιπάλους όπως τη Rolls-Royce Cullinan, τη Bentley Bentayga, τη Lamborghini Urus. Ακόμη και η Ferrari ενέδωσε στα SUV, με την Purosangue, λόγω της υψηλής κερδοφορίας τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γαλλική εταιρεία φαίνεται να μην έχει καμία πρόθεση να εξελίξει ένα SUV, παρά το γεγονός ότι πιθανότατα ένα τέτοιο μοντέλο θα το εκτιμούσαν ιδιαίτερα πολλοί δισεκατομμυριούχοι. Ωστόσο, ο ιδιώτης σχεδιαστής Sajdin Osmancevic (που δεν σχετίζεται με τη γαλλική εταιρεία) έφερε αυτήν την πιθανότητα στο προσκήνιο με μια εντυπωσιακή ψηφιακή δημιουργία, τη Bugatti Spartacus.

Το εκθαμβωτικό σχέδιό του διαθέτει τα εταιρικά στοιχεία της Bugatti, όπως η γρίλια σε σχήμα πέταλου και το 'C' που σχηματίζει η τρίτη κολόνα όπως αφομοιώνεται με την οροφή. Η ψηλή γραμμή των παραθύρων μειώνει ακραία τις γυάλινες επιφάνειες, ενώ το αμάξωμα συνδυάζεται με τεράστιους τροχούς αλουμινίου.

Σε περίπτωση που η Bugatti αποφάσιζε να δώσει το πράσινο φως για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, που μάλλον φαντάζει απίθανο προς το παρόν, το SUV της θα μπορούσε να υιοθετήσει το νέο plug-in hybrid σύστημα κίνησης της νέας Tourbillon, που αποδίδει περί τους 1.800 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αποτελείται από έναν νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα V16 8,3 λίτρων με 1.000 PS μαζί με τρία ηλεκτρικά μοτέρ (δύο στον μπροστινό άξονα και τον τρίτο πίσω) που παρέχουν τους υπόλοιπους 800 ίππους και τροφοδοτούνται από μπαταρία χωρητικότητας 25 kWh. Έτσι, η Tourbillon επιταχύνει στα 0-100 km/h σε λίγο πάνω από 2 δευτερόλεπτα.

Στο Spartacus το νούμερο αυτό θα ήταν ελαφρώς υψηλότερο, λόγω του μεγαλύτερου βάρους του και επίσης λόγω του χειρότερου αεροδυναμικού συντελεστή. Ωστόσο, αυτή η μηχανολογική επιλογή θα το καθιστούσε το ταχύτερο SUV στον κόσμο.

Δεδομένου ότι η Bugatti Tourbillon κοστίζει 3,8 εκατομμύρια ευρώ, ένας πιθανός μετασχηματισμός της σε SUV δεν θα απείχε θεωρητικά από το ποσό αυτό. Αναμφίβολα θα είχε αστρονομική κερδοφορία για τη Bugatti - αλλά είναι αυτή αρκετή για να την πείσει να αφήσει την παράδοσή της σε δεύτερη μοίρα; Με τη Lamborghini και με τη Ferrari ήταν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ