Στο φως νέες πληροφορίες για το επερχόμενο Volkswagen ID.1

Volkswagen ID.1

Το ολοκαίνουριο ηλεκτρικό citycar των 20.000 ευρώ προχωρά με ταχείς ρυθμούς από τη γερμανική εταιρεία. Δείτε ό,τι γνωρίζουμε για αυτό, μετά από την πρώτη teaser εικόνα του πρωτοτύπου ID.Every1.

Το πιο προσιτό μέλος της οικογένειας ID, μακρινός απόγονος του ηλεκτρικού e-Up, θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Wolfsburg που θα επωφεληθεί από τη συνεργασία της γερμανικής εταιρείας με την αμερικανική Rivian.

To τελευταίο ηλεκτρικό πόλης της Volkswagen, e-Up!, δεν παράγεται πλέον
To τελευταίο ηλεκτρικό πόλης της Volkswagen, e-Up!, δεν παράγεται πλέον
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αρχικά, πολλοί πίστευαν ότι η συνεργασία της VW με τη Rivian θα αφορούσε στο ηλεκτρικό Golf, όμως οι Γερμανοί το διέψευσαν. Έτσι, το πρώτο software-defined vehicle (SDV) που θα χρησιμοποιήσει το λογισμικό της κοινοπραξίας VW-Rivian θα παρουσιαστεί το 2027 και δεν θα είναι ούτε Golf, ούτε T-Roc - αλλά η έκδοση παραγωγής στην οποία θα ετασχηματιστεί το ID.Every1.

Το τελευταίο θα παρουσιαστεί ως πρωτότυπο στις 5 Μαρτίου, και το πρώτο επίσημο σκίτσο που έχει δει το φως μέχρι στιγμής δείχνει ένα μικρό, στιβαρό και δυναμικό VW, βαμμένο σε έντονο κίτρινο, με εντυπωσιακές ζάντες και διαφορετική σχεδιαστική γλώσσα από τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας ID.

Η VW το περιγράφει ως "ευρωπαϊκή ηλεκτροκίνηση εισαγωγικού επιπέδου, από την Ευρώπη για την Ευρώπη", αλλά η συνεργασία με τη Rivian θα προσθέσει αμερικανική τεχνογνωσία που θα το αναβαθμίσει τεχνολογικά - αποφεύγοντας τον χαρακτηρισμό "φθηνό EV".

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ID.Every1 θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, η οποία θα αντικατασταθεί σταδιακά από την SSP (Scalable Systems Platform). Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και η αυτονομία του αναμένεται στα περίπου 300 km με κάθε πλήρη φόρτιση.

Παράλληλα, η νέα αρχιτεκτονική λογισμικού θα βελτιώσει τόσο την αποδοτικότητα όσο και τη μείωση κόστους, εξαλείφοντας περιττές μονάδες ελέγχου. Με την προσιτή τιμή των 20.000 ευρώ, το νέο ID.Every1 -μεγαλύτερο σε μέγεθος από τον πρόγονο e-up!- θα έρθει για να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το BYD Dolphin και το Citroen e-C3. Και, πιθανώς, για να δώσει μια μεγάλη ανάσα στη Volkswagen στον ανταγωνισμό της ηλεκτροκίνησης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ