Τέλος τα διόδια από νέο δρόμο της Ελλάδας -Πώς θα πληρώνουν οι οδηγοί

διόδια

Από την πρώτη μέρα λειτουργίας του νέου οδικού άξονα που θα αλλάξει τη Δυτική Πελοπόννησο θα εφαρμόζεται το σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης διοδίων.

Το 45% αγγίζει η πρόοδος υλοποίησης του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος που αναμένεται να δώσει αναπτυξιακή ώθηση στη Δυτική Πελοπόννησο και να μειώσει κατά 40 λεπτά το ταξίδι ανάμεσα στις δύο πόλεις.

Με την ολοκλήρωσή του, το 2025, ο αυτοκινητόδρομος θα ενσωματωθεί στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού και όπως επιβεβαίωσε προ ημερών ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Παπανικόλας, από την πρώτη μέρα λειτουργίας του νέου άξονα θα εφαρμοστεί το υβριδικό σύστημα πληρωμής διοδίων.

Πρόκειται για το σύστημα “Hybrid” που ουσιαστικά προβλέπει χρεώσεις ανάλογα με τα πραγματικά χιλιόμετρα που διανύει ο οδηγός και λειτουργεί αποκλειστικά με τη χρήση του πομποδέκτη Ολυμπία Pass.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, το σύστημα που ξεκίνησε να λειτουργεί το 2021, έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίζει σε ποια έξοδο εξήλθε από τον αυτοκινητόδρομο ο οδηγός και να επιστρέφει άμεσα στο λογαριασμό του τη διαφορά των χρημάτων. Επομένως, αυτός χρεώνεται μόνο για τα χιλιόμετρα που διένυσε, με το σύστημα να προσφέρει έως και 76% χαμηλότερη χρέωση στα διόδια.

Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος

Ο αυτοκινητόδρομος θα έχει συνολικό μήκος 75 χλμ., από τα οποία τα 13 χλμ. θα είναι σε υφιστάμενη χάραξη και τα 62 χλμ. σε νέα μέσω της κοιλάδας της Ήλιδας. Το έργο έχει χωριστεί σε 3 εργοτάξια, καθένα εκ των οποίων το έχει αναλάβει ένας όμιλος.

Θα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση με κεντρική διαχωριστική νησίδα, ενώ θα περιλαμβάνει 8 ανισόπεδους κόμβους, 64 διαβάσεις και Κέντρο Λειτουργίας και Συντήρησης με Μονάδα Διαχείρισης Κυκλοφορίας και αστυνομικό σταθμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά την περαιτέρω επέκταση του νέου άξονα, όπως ανέφερε ο κ. Παπανικόλας μιλώντας στο Regional Growth Conference που διοργάνωσε η εφημερίδα Πελοπόννησος, σε προτεραιότητα μπαίνει το τμήμα «Πύργος-Αλφειός», καθώς αποτελεί τον πρώτο εφικτό στόχο. Με αυτό το τμήμα ο οδικός άξονας θα φτάσει μέχρι την Αρχαία Ολυμπία.

Όσον αφορά, τέλος, το τμήμα Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα ο κ. Παπανικόλας επισήμανε ότι θα πρέπει αρχικά να λυθεί το θέμα των 6 χλμ στην περιοχή της Ζαχάρως που έχει μπλοκάρει εδώ και χρόνια.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ