Τέλος εποχής για τον δημοφιλή κινητήρα 1.4 TSI της Volkswagen -Ποιος τον αντικαθιστά
Το Volkswagen Golf των προδιαγραφών της κινεζικής αγοράς ήταν το τελευταίο που χρησιμοποιούσε τον κινητήρα 1.4 TSI της γερμανικής εταιρείας - αλλά πλέον τον εγκατέλειψε και αυτό.
Κατά συνέπεια, έκλεισε οριστικά το κεφάλαιο ενός από τους δημοφιλέστερους κινητήρες της Volkswagen των τελευταίων δεκαετιών. Και τη θέση του παίρνει, πλέον, εξ ολοκλήρου ο πιο σύγχρονος 1.5 TSI EA211 Evo.
Η εγκατάλειψη του 1.4 TSI από το κινεζικό Golf επιβεβαιώθηκε από έγγραφα που διέρρευσαν από την ανοιχτή βάση δεδομένων του Υπουργείου Βιομηχανίας και Εμπορίου της Κίνας.
BUY NOW
Ο κινητήρας που τον αντικαθιστά, ο 1.5 TSI EA211 Evo, έκανε το ντεμπούτο του το 2016. Λειτουργεί στον κύκλο Miller και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας για μεγαλύτερη αποδοτικότητα, με αποτέλεσμα να αποδίδει 10 ίππους παραπάνω από τον 1.4 TSI και να παρουσιάζει βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και μειωμένους ρύπους.
Η αλλαγή του κινητήρα δεν επηρεάζει το κιβώτιο ταχυτήτων. Το ανανεωμένο Golf συνεχίσει να χρησιμοποιεί το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG), το οποίο συνεργάζεται άριστα με το νέο μοτέρ των 1.5 λίτρων. Στην Ευρώπη διατίθεται επίσης έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων.
Η μετάβαση στον 1.5 TSI Evo αντανακλά την πορεία της Volkswagen προς πιο φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες και μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Ο 1.4 TSI υπήρξε επί χρόνια ένας από τους πιο δημοφιλείς κινητήρες της εταιρείας, αλλά ο 1.5 TSI Evo προσφέρει σύγχρονες βελτιώσεις που εναρμονίζονται με τις αυστηρότερες περιβαλλοντικές απαιτήσεις.