Η VW δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στη βενζίνη: Αυτός είναι ο νέος 1.500άρης TSI evo2

VW 1.5 TSI

Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά του δημοφιλούς βενζινοκινητήρα 1.5 TSI.

Η Volkswagen παρουσίασε σήμερα την τελευταία γενιά του βενζινοκινητήρα 1.5 TSI, τον 1.5 TSI evo2, και σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία καθιστά δυνατή τη μείωση τόσο της κατανάλωσης καυσίμου όσο και των εκπομπών CO2.

Ο compact διαστάσεων, υπερσύγχρονος τετρακύλινδρος κινητήρας θα είναι αρχικά διαθέσιμος με ισχύ 150 ίππων και θα ακολουθήσουν και άλλες παραλλαγές. Τα T-Roc και T-Roc Cabriolet θα είναι τα πρώτα μοντέλα που θα παραδοθούν με τον νέο κινητήρα, ενώ θα παρουσιαστεί διαδοχικά και σε άλλα μοντέλα μέχρι το τέλος του έτους.

VW T-Roc
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας έχει γίνει ακόμα πιο αποδοτικός μετακινώντας τον τριοδικό καταλύτη και το φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων GPF σε μία μονάδα ελέγχου εκπομπών που είναι εγκατεστημένη κοντά στον κινητήρα.

Παράλληλα, διατηρεί και τις τεχνολογίες που τον χαρακτηρίζουν, όπως το σύστημα “Active Cylinder Management” που πλέον έχει εξελιχθεί στο σύστημα ACTplus. Προσφέρει μία ακόμα πιο ήπια μετάβαση από τέσσερις σε δύο κυλίνδρους και αντίστροφα, και μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας.

Ο νέος κινητήρας θα αποτελέσει μέρος και άλλων συστημάτων κίνησης, συμπεριλαμβανομένων plug-in υβριδικών μοντέλων με συνδυασμένη ισχύ κοντά στους 300 ίππους, ενώ όπως είναι απολύτως φυσιολογικό καλύπτει και τις προδιαγραφές ρύπων Euro 7. Το ίδιο βέβαια θα συμβεί και με τους υπόλοιπους κινητήρες εσωτερικής καύσης του Ομίλου που θα αναβαθμιστούν για να πληρούν τους κανονισμούς Euro 7.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ