Αυτό είναι το ισχυρότερο Volkswagen Golf -Τετρακίνητο με V10 κινητήρα

Volkswagen Golf V R32

Η Volkswagen είχε εξελίξει στο παρελθόν μία από τις πιο άγριες και ισχυρες ειδικές σπορ εκδόσεις της 5ης γενιάς του γερμανικού hatchback, αλλά δεν το έβγαλε ποτέ στο φως της παραγωγής.

Από όλες τις πανίσχυρες εκδόσεις του Volkswagen Golf στο βάθος των δεκαετιών, αυτή ήταν η πιο κραυγαλέα και εντυπωσιακή της 5ης γενιάς του: ειχε κινητήρα V10 που άγγιζε τα όρια των 8.200 στροφών και 500 ίππων, μαζί με τετρακίνηση που απαιτούνταν για να βγάλει όλη αυτή τη θηριώδη ισχύ στην άσφαλτο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ήταν μια έκδοση πιο ακραία ακόμα και από το Golf R32, που με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα VR6 των 3.2 λίτρων απέδιδε λίγο κάτω από 250 ίππους. Το πρωτότυπο V10 όντως υπήρξε, και ήταν άκρως λειτουργικό, αλλά η εταιρεία του Wolfsburg αποφάσισε να το κρατήσει για πάντα μακριά από την παραγωγή.

Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο διευθυντής του τομέα συνθετικών καυσίμων της Porsche, Marcos Marques, λέγοντας πως το πρωτότυπο αυτό του Golf V ήρθε σε μια εποχή που η γερμανική εταιρεία εξέταζε το ενδεχόμενο να μπει εργοστασιακά στη Formula 1. «Το είδα και το άκουσα ορισμένες φορές, και ήταν ένα αρκετά εξωφρενικό αυτοκίνητο», είπε ο Marques.

Το πρωτότυπο αυτό Golf είχε τον V10 τοποθετημένο εγκάρσια στο ρύγχος του, σε αντίθεση με το Audi R8 και τη Lamborghini Gallardo που είχαν το ίδιο ατμοσφαιρικό δεκακύλινδρο μοτέρ τοποθετημένο στο διαμήκη άξονα. Πρόκειται για έναν κινητήρα που απέδιδε περίπου 500 ίππους και ξεπερνούσε τις 8.000 σ.α.λ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Volkswagen Golf R400
Volkswagen Golf R400

Πέραν του V10, αλλά και του VR6 και του παρανοϊκού W12 των 650 ίππων, η Volkswagen τον Απρίλιο του 2014 είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο R400 της 7ης γενιάς του Golf με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 TSI, που απέδιδε 400 ίππους. Όμως, το dieselgate ανάγκασε τη VW να εγκαταλείψει τα πλάνα παραγωγής του.

Volkswagen Golf R420
Volkswagen Golf R420
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίπου τον ίδιο καιρό, ένα άλλο πρωτότυπο του Golf, το R420, έκανε δοκιμές στην πίστα του Nurburgring - αλλά εγκαταλείφθηκε και αυτό. Φορούσε το πεντακύλινδρο εν σειρά turbo μοτέρ της Audi των 2.5 λίτρων, αλλά ποτέ δεν είδε το φως της παραγωγής υπό το φόβο ότι θα έμπαινε στα εμπορικά ύδατα του Audi RS 3. Κι έτσι, έμεινε και αυτό το πρωτότυπο μέχρι σήμερα σε μια γωνιά του Wolfsburg.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ