Όπως δήλωσε στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood και συγκεκριμένα στο Autocar, ο CEO της McLaren, Michael Leiters, δεν πρόκειται να υπάρξει τετραθέσιο μοντέλο πριν από το 2028.
Για να συμβεί αυτό, πρέπει προηγουμένως η εταιρεία να νιώσει εξασφαλισμένη οικονομικά, είπε. Εξήγησε πως είναι μακρύς ακόμη ο δρόμος, μέχρι να δούμε να κυκλοφορεί ο ανταγωνιστής της Ferrari Purosangue.
Προτεραιότητα της McLaren λοιπόν, είναι να νιώσει πιο σταθερή και αυτό θα γίνει μόλις επιστρέψει ξανά στην κερδοφορία. Από την στιγμή εκείνη και μετά, θα μπορεί να κοιτάξει με περισσότερη αισιοδοξία το μέλλον, κατασκευάζοντας νέα οχήματα, όπως ένα SUV. Αλλά και όχι μόνο, διότι στο στόχαστρό της, σύμφωνα με πληροφορίες, βρίσκεται και το αντίπαλο δέος της Porsche Taycan.
BUY NOW
Πρόθεση είναι σαφώς η επέκταση της γκάμας των μοντέλων τους. Θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε διαθέτει περισσότερες από δύο θέσεις ή δύο πόρτες. Οι ιδέες που έχουν πέσει στο τραπέζι είναι πολλές, αλλά όπως εξηγεί ο Διευθύνων Σύμβουλος, η υλοποίησή τους δεν θα είναι τόσο σύντομη.
Η ανακεφαλαιοποίηση και η αναδιάρθρωση της φίρμας είναι κρίσιμης σημασίας. Εν τω μεταξύ όσον αφορά ένα επερχόμενο ηλεκτρικό μοντέλο, παραδέχονται πως θα πρέπει να είναι συγκρίσιμο τουλάχιστον με το 750S, ως προς το βάρος. Υπ’ όψιν ότι πρέπει να προχωρήσει και το project του Artura.
Μοιάζει πάντως λίγο με φαύλο κύκλο, η περίπτωση της McLaren. Για να έρθουν χρήματα ώστε να γεμίσουν το ταμείο, η εταιρεία χρειάζεται ένα σύγχρονο μοντέλο, για παράδειγμα ένα SUV ή ένα EV υψηλών επιδόσεων, που θα σημείωνε όγκο πωλήσεων. Όμως ταυτόχρονα για να το καταφέρει αυτό, χρειάζεται χρήματα υπό μορφή επένδυσης, για να μπορέσει να ξεκινήσει την παραγωγή.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ