Ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε με πιο τρόπο εξετάζεται να ανανεωθεί ο παλαιός στόλος οχημάτων της Ελλάδας.
Τέλος στα σενάρια για αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας στα παλαιά αυτοκίνητα άνω των 10 ετών έβαλε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτηση που έκανε στα social media καθησυχάζοντας με αυτό τον τρόπο τους ιδιοκτήτες εκατομμυρίων οχημάτων ενώ παράλληλα ανακοίνωσε πως η κυβέρνηση σκοπεύει να ανανεώσει το γηρασμένο στόλο αυτοκινήτων.
Ειδικά για την ανανέωση του γηρασμένου στόλου αυτοκινήτων ο Πρωθυπουργός ξεκαθάρισε ότι θα επιτευχθεί όχι με επιβαρύνσεις αλλά με κίνητρα!
BUY NOW
Πιο συγκεκριμένα ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην καθιερωμένη ανασκόπηση της Κυριακής για τις σημαντικές πρωτοβουλίες για την εβδομάδα που πέρασε επισήμανε χαρακτηριστικά ότι: «Με την ευκαιρία θέλω να διαψεύσω ότι σχεδιάζεται αύξηση στα Τέλη Κυκλοφορίας για τα παλιά αυτοκίνητα άνω των 10 ετών που κυκλοφορούν στη χώρα μας. Έχουμε ασφαλώς ως κράτος-μέλος της ΕΕ την υποχρέωση να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, ωστόσο εξετάζουμε να το κάνουμε όχι με επιβαρύνσεις, άλλα με κίνητρα που θα επιτρέψουν την ανανέωση των παλιών αυτοκινήτων με νέα, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.»
Επίσης ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο Μετρό Θεσσαλονίκης επισημαίνοντας ότι: «Μας χωρίζουν είκοσι μέρες από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό της Θεσσαλονίκης, ένα εμβληματικό έργο που οι Θεσσαλονικείς το περίμεναν τόσα χρόνια. Δεν χρειάζεται να αναφέρω ότι το Μετρό θα βελτιώσει σημαντικά τις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων, και μάλιστα με χαμηλό κόστος, με την τιμή του εισιτηρίου να ορίζεται στα 0,60 ευρώ. Παράλληλα, μειώνεται η τιμή του εισιτηρίου στα αστικά λεωφορεία στα 0,60 λεπτά από 0,90 ευρώ, αλλά και το κόστος στις κάρτες μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας (μηνιαίας, τριμηνιαίας ή ετήσιας) τόσο για το Μετρό όσο και για τα λεωφορεία. Ενδεικτικά, η τιμή της κάρτας απεριορίστων διαδρομών 30 ημερών για τη χρήση λεωφορείων ορίζεται στα 16 ευρώ, από 27 ευρώ που ήταν μέχρι σήμερα, όπως στα 16 ευρώ ορίζεται η τιμή της μηνιαίας κάρτας του μετρό. Δίνεται, έτσι, η δυνατότητα για συχνότερη και πιο φθηνή χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς με μόλις 27 λεπτά τη διαδρομή, αν υποθέσουμε ότι ένας κάτοικος της πόλης χρησιμοποιεί καθημερινά το Μετρό! Έστω και με καθυστέρηση δεκαετιών, η Θεσσαλονίκη αποκτά το πιο σύγχρονο Μετρό της Ευρώπης. Της αξίζει και δεν σας κρύβω ότι αδημονώ για την πρώτη βόλτα. Αυτά λοιπόν για σήμερα. Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που αφιερώσατε για να διαβάσετε και αυτήν την ανασκόπηση και ελπίζω να βρήκατε κάτι που να σας ενδιέφερε. Τα λέμε την επόμενη Κυριακή!».