Toyota Starlet: Το ιαπωνικό best seller επιστρέφει

Toyota Starlet 1

Οι πρόσφατες ανακατατάξεις στην ηγεσία της Toyota φέρνουν μαζί τους και τα σχέδια των νέων προσώπων της διοίκησης του ιαπωνικού κολοσσού με την αναβίωση του Starlet να βρίσκεται μέσα σε αυτά.

Αν και παραμένει ενεργός στη διοίκηση της εταιρείας ο Akio Toyoda δεν βρίσκεται πλέον στο τιμόνι του μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο παραχωρώντας τη θέση του στον νέο πρόεδρο της Toyota, Koji Sato.

O Sato «μετακόμισε» στην κορυφή της διοίκησης της Toyota από την Gazoo Racing με το πρόσωπο που τον διαδέχθηκε στην προεδρία του αγωνιστικού τμήματος των Ιαπώνων να είναι ο Tomoya Takahashi, ο οποίος έχει το δικό του αγαπημένο μοντέλο της Toyota που θα ήθελε να το δει ξανά στην παραγωγή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιαπωνικό περιοδικό ο Takahashi εκμυστηρεύτηκε ότι όνειρό του είναι να δει το Starlet να αναβιώνει ως παγκόσμιο μοντέλο για την ιαπωνική εταιρεία, μια ευχή που αντικατοπτρίζει την δική του προσωπική άποψη και όχι εκείνη της Toyota ως εταιρεία.

Από την πρώτη έως και την τελευταία γενιά του το Starlet χαρακτηριζόταν για τις μαζεμένες διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος, το οποίο. Σε συνδυασμό με τους δυνατούς κινητήρες το μικρό αυτοκίνητο της Toyota είχε πολύ καλές επιδόσεις για την κατηγορία του, κάτι που ήταν ακόμη πιο εμφανές στις turbo εκδόσεις της τελευταία γενιάς που σταμάτησε να παράγεται το 1999 δίνοντας τη σκυτάλη στο Yaris.

Κάτοχος τριών turbo Starlet στη σειρά (τέταρτη και πέμπτη γενιά), ο Takahashi γνωρίζει από πρώτο χέρι τις επιδόσεις που μπορεί να προσφέρει ένας μικρός αλλά ισχυρός κινητήρας σε συνδυασμό με ένα μικρό και ελαφρύ αμάξωμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την παραπάνω φιλοσοφία ασπάζεται ο Ιάπωνας και ως πρόεδρος πλέον της Gazoo Racing αναφέροντας ότι αν και είναι πολύ δύσκολο να κατασκευάσει κανείς σήμερα ένα ελαφρύ μικρό αυτοκίνητο, λόγω των περιορισμών που θέτουν κυρίως οι προδιαγραφές ασφάλειας, αυτό είναι εφικτό και είναι επίσης απόδειξη της τεχνογνωσίας ενός κατασκευαστή.

O Takahashi ονειρεύεται λοιπόν την αναβίωση του Starlet ως ένα μικρό και ελαφρύ αυτοκίνητο που θα έχει δεχτεί και τις περιποιήσεις της Gazoo Racing. Όνειρα ωστόσο έκανε και ο προκάτοχός του Sato για την αναβίωση της Celica, ένα όνειρο που δεν έχει υλοποιηθεί ακόμη και είναι άγνωστο αν συζητείται και αν θα πάρει ποτέ το πράσινο φως από το δ.σ. της Toyota, ακόμη και με τον Sato πρόεδρο.

Περισσότερα για το Starlet, το οποίο είχε και μια ιδιαίτερα επιτυχημένη εμπορική πορεία και στην Ελλάδα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ