Δημοσίευμα της Deutsche Welle επαναφέρει το θέμα των αποζημιώσεων που καλείται να καταβάλει το VW Group, λόγω του σκανδάλου με τους παραποιημένους ρύπους, μετά από πρόσφατη απόφαση δικαστηρίου στο Άμστερνταμ.
Το σκάνδαλο του dieselgate ταλαιπωρεί ακόμη τη VW, καθώς η γερμανική εταιρεία έχει επωμιστεί ένα υψηλό κόστος αποζημιώσεων που ξεπερνά τα 33 δισεκατομμύρια ευρώ. Τις προηγούμενες μέρες το συγκεκριμένα θέμα ήρθε ξανά στην επικαιρότητα εξαιτίας μιας απόφασης από το περιφερειακό δικαστήριο του Άμστερνταμ, σύμφωνα με την οποία το VW Group καλείται να αποζημιώσει με 3.000 ευρώ όσους αγόρασαν κάποιο καινούργιο μοντέλο με παραποιημένο λογισμικό για τις εκπομπές ρύπων και με το ποσό των 1.500 ευρώ για όσους προχώρησαν σε αγορά μεταχειρισμένου που εντασσόταν στο θέμα του dieselgate.
Η Deutsche Welle αναφέρει πως η απόφαση προέκυψε μετά από τα αγωγή που κατατέθηκε εναντίον του VW Group, των εισαγωγέων που εξυπηρετούν της μάρκες του Group, αλλά και εναντίον διάφορων εμπόρων. Συνολικά, υπολογίζεται πως αφορά 150.000 ιδιοκτήτες οχημάτων στην Ολλανδία. Σε αυτό το σημείο να θυμίζουμε πως το σκάνδαλο του Dieselgate ξεκίνησε το 2015, όταν σε μοντέλα του VW Group ανακαλύφθηκε παράνομο λογισμικό που παραποιούσε τα στοιχεία εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης κατά τη διάρκεια των δοκιμών.
BUY NOW
Τέλος, να σημειώσουμε πως, στον απόηχο του Dieselgate, ένας ακόμη πονοκέφαλος έρχεται να προστεθεί για τη γερμανική εταιρεία, ο οποίος αφορά τα προβλήματα στο software που έχουν αντιμετωπίσει τα νέα συστήματα πολυμέσων της και ήταν μεταξύ άλλων και λόγος για να πάνε πιο πίσω τα λανσαρίσματα του Golf και του ID.3.
Διαβάστε επίσης: